Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ochsen*** bij :

2 reviews over Hotel Ochsen in het Nederlands

Prima hotel, aanrader!

heerjohan, 25-9-2012

We hebben hier 1 nacht doorgebracht als tussenstop op reis naar huis. De "Comfortzimmer" die wij hadden was ruim, zeer netjes en met een ruime luxe badkamer. Draadloze internettoegang is gratis beschikbaar. Het avondeten was redelijk van prijs en goed van kwaliteit. Vriendelijke bediening. Kennelijk heeft de keuken een goede naam want het buitenterras was bijna helemaal bezet door stamgasten. Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid maar wel voldoende.

Enig nadeel is de beperkte openingstijd van hotel en restaurant, want deze gaan pas om 17 uur open. Wij arriveerden om 15.45 uur en moesten dus vrij lang wachten voordat we naar onze kamer konden. Je kunt wel naar een nummer bellen.

In het dorpje -Wenighösbach en dus niet Hösbach zelf- is verder niets te beleven.

Gereisd met partner in september 2012

Mooi hotel en vriendelijke mensen

fam.beerling, 28-8-2012

Wij hebben hier 1 nachtje (in familiekamer, 2 volw. 3 kinderen) overnacht .

Zag er netjes en schoon uit en goede bedden

Een gezellig terras waar je lekker kan eten

eigen bierbrouwerij in het hotel

Niet al te ver weg van de snelweg , een uitstekende hotel ,een aanrader.

Gereisd familie in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Hösbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ochsen scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.