Hotel Center Drive Inn ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Center Drive Inn bij:

3 reviews over Hotel Center Drive Inn in het Nederlands

Prima overnachtingsadres

Jeroen, 26-2-2017

Het hotel ligt op een steenworp afstand van de snelweg maar we hebben daar absoluut geen overlast van ondervonden. De kamers/bedden zijn prima! Het enige nadeel was dat de twee kamers die we hadden geboekt op twee verschillende verdiepingen waren. 's Avonds gegeten bij Pizzeria Ristorante Rigoletto wat op loopafstand ligt. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet maar hebben lekkere broodjes gehaald bij de naastgelegen supermarkt. Daarin zit een bakker met een eigen zitje. Je kunt daar ook lekkere koffie krijgen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

he-le-maal goed!

M Steenbakkers, 4-8-2009

Prima hotel/ relatief lage prijs - niet direct aan de snelweg en dat is wel jammer.
Gereisd met partner in augustus 2009

H.GRIMMELIKHUIJSEN, 18-10-2007

Op industrieterrein,niet hinderlijk,tanksation voor de deur.

In een wip van - en op de snelweg

Dorpskern met restaurantjes op loopafstand.

Ontbijt uitgebreid en van zeer goede kwaliteit,wat wij gezien de hotelprijs niet hadden verwacht.

Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Center Drive Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Drive Inn in Hirschaid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Drive Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Center Drive Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.