Gasthof zum Bayerischen

Onvoldoende

1 review over Gasthof zum Bayerischen in het Nederlands

horror hotel

odijk, 10-7-2014

Geboekt als overnachting op terug weg uit Kroatie.Geboekt via Booking.

Bij binnenkomst ontvangen door een jongeman die zowel een gesprek voerde met zijn telefoon als met ons? De inrichting was vooroorlogs maar bij binnen komst van de kamer wisten we echt niet wat we aantroffen, Alles was vies smerig goor,We hebben geslapen met onze kleren aan, tussen de lakens was te smerig. Na een inspectie van de badkamer en wc waren helemaal ontdaan nog nooit zo iets smerig meegemaakt.

alleen maar koud water. eigenlijk hadden we gelijk moeten vertrekken maar na een reis van 800km was dat ook geen optie aangezien alle andere hotels bezet waren.

We hebben de touroperator ook onze ervaring laten weten en geadviseerd dit hotel uit lijst te schrappen.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof zum Bayerischen in Greding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof zum Bayerischen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof zum Bayerischen scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.