Camping Spessart Schonrain

Camping Spessart Schonrain
Spessart Schonrain

9 reviews over Camping Spessart Schonrain in het Nederlands

Herman Huisman, 26-8-2017

Erg rustige camping met ruime plaatsten en veel groen. De beheerder is erg vriendelijke en bescheiden. Het sanitair is tip-top in orde, schoon en voldoende douches/wastafels. Chipsysteem is even wennen, maar je betaalt wat je gebruikt. Door de afsluiting van de brug bij Gemunden am Main is er een veerpontje, dit kan zorgen voor problemen met navigatie maar draagt bij aan de sfeer. Wegens de afsluiting is het rustig op de camping en is het restaurant gesloten. Voor kinderen is er een klein speelplaatsje en zwembadje.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke, rustige camping

Rineke, 21-8-2016

Geen aangewezen plaatsen meer, we mochten zelf kiezen. Grootte bepaalde de prijs. Douchen na 22.00 nog steeds niet mogelijk.door het pasjes systeem os de accomodatie nog steeds netjes en schoon. Totaal geen hinder van de weg, trein rijdt wel vaak maar dat went.

Minpunten: we moesten 3,20 per dag voor ons hondje betalen, daar stond niks tegenover. En .80 cent per kilowatt is echt te hoog.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke ruime en rustige camping

karin.terpstra, 14-8-2014

De staanplaatsen op deze camping zijn heerlijk ruim. De eigenaar van de camping is vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt vlakbij een knooppunt van allerlei treinen en je hoort inderdaad regelmatig een trein, dit hebben wij echter absoluut niet als storend ervaren.

Het veel beschreven chipkaart systeem is even wennen, maar zorgt er wel voor dat het sanitair niet als speelplaats door kinderen gebruikt wordt en dus erg netjes blijft. Het ziet er dan ook uit om door een ringetje te halen. Er zijn voldoende douches en privé wastafels. De chipkaart zorgt er voor dat je precies betaalt wat je verbruikt aan warm water en zolang er geld op de chipkaart staat sta je dus niet ineens met het zeep in je haren onder een koude douche. Het geld wat nog op je chipkaart staat krijg je bij vertrek gewoon weer terug. Wij hebben 10 dagen op deze heerlijke camping gestaan en waren ondanks een dagelijkse douche niet meer dan € 5,= per persoon kwijt.

Gereisd met partner in juli 2014

geen aanrader

anton, 4-10-2011

Ligging: camping ziet er in eerste instantie mooi uit. Echter lawaai van de weg naast grasveld én gedurende de hele nacht lawaai van de spoorbaan!

Klantvriendelijkheid: Ontvangst was niet bepaald hartelijk en de manier van plektoewijzing op een nagenoeg leeg grasveld idem.

En wat te denken van een chippas voor toiletgebruik!?

Gereisd met partner in september 2011

eenmaal, maar nooit weer !!!

otten, 3-10-2011

De idiote chippasjes en de onvriendelijke bejegening is kennelijk nog steeds hetzelfde. De toegewezen plek op een grasveld waar geen/nauwelijks andere campinggasten stonden, keuze niet mogelijk! We stonden dichtbij een weg ( verkeerslawaai!) en we konden regelmatig ( ca elke 15- 20 min)de trein horen .

Kortom geen plek waar je graag vertoeft als je van natuur en rust wilt genieten.

We snappen ook niet waar deze camping de 5 sterren van de ANWB aan te danken heeft!!!!

We hebben van deze accommodatie 1 nacht gebruik gemaakt, voorlichting omtrent een restaurant hebben we niet gehad noch gezien.

Gereisd met partner in september 2011

Mooie ligging maar nooit weer!

Saskia, 23-8-2009

De ligging van deze camping is mooi en de campeerplekken zijn groot, maar eens maar nooit weer. Je krijgt bij aankomst een chippas voor o.a. het warme water gebruik. Vooraf moet je per pas 5 euro betalen voor verbruik en 10 euro borg. Alleen met deze pas kun je gebruik maken van de douche en de toilet binnen komen. Op deze camping moet je zelfs betalen voor warm afwas water, echt te zot! Je kunt ook naar het andere toiletgebouw maar dat is uit het jaar kruik. Buiten het kleine zwembad is er weinig op deze camping te beleven. De eetgelegenheid op de camping is een fars. Hier zijn ze absoluut niet actief mee en ziet er verre van uitnodigend uit. Klantvriendelijk zijn de campingeigenaren niet. Alleen als je "geld komt brengen" kan er een lachje vanaf. 's nachts gaat echt het licht uit op de camping. Het is er dus pikkedonker. Ik snap werkelijk niet hoe deze camping aan 5 sterren komt en een hoge score heeft bij de ANWB.
Gereisd met partner in augustus 2008

We zijn toch geen robots!!!

Heidi en Peter, 9-8-2009

Zoiets als hier hebben we nog nooit meegemaakt! De camping hangt van regeltjes aan elkaar. Vooral die achterlijke chip-pasjes die je krijgt en die vervolgens nooit doen wat je wilt! Er wordt voor je bepaald tot hoe laat je mag douchen en de eigenares vindt het wel heel belangrijk op welke plek je gaat staan, bijna hysterisch!

Voor ons hoeft deze camping beslist nooit weer, je voelt je net een klein kind dat door de strenge lerares terecht wordt gewezen. Let vooral op bij het zwembad: Het is er wel, maar ze hebben geloof ik liever niet dat je er gebruik van maakt.

Gereisd met partner in juli 2009

niet voor herhaling vatbaar

m. vissers, 6-10-2008

Ondanks dat de camping bijna leeg was moesten we perse op het grote (kale) veld staan, tegen een redelijk drukke weg aan. We voelden ons op deze camping niet echt welkom. De eigenares deed telkens onvriendelijk en chagrijnig. Deuren openen met een pasje is trouwens voor kinderen niet echt gemakkelijk! Om 10 uur is de douche dicht en voor 8 uur s'ochtends ook. Meer een camping voor stellen zonder kinderen.
Gereisd familie in augustus 2008

Heerlijk rustige, schone camping

S. den Haan, 8-8-2008

Wij zijn 2 en een halve week op deze camping geweest en zijn erg tevreden over alles. Wij stonden op het grote veld en hadden hier een prachtig uitzicht. De kinderen hadden er lekker veel ruimte en konden rennen voetballen badmintonnen enzovoorts.

Het sanitair is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Het enige gekke is dat je na 10 uur 's avonds niet meer kan douchen.

Verder is er in de omgeving veel te zien en te doen echt genieten dus van de historie en natuur daar. Het zwembadje is lekker koel, wij hadden steeds 30 graden dus dat kwam goed uit, het is niet groot maar was voor ons goed.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spessart Schonrain in Gemünden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spessart Schonrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spessart Schonrain scoort een 8 uit 10 op basis van 9 reviews.