Hotel Reindl's Partenkirchner Hof *****

Hotel Reindl's Partenkirchner Hof
Reindl's Partenkirchner Hof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reindl's Partenkirchner Hof bij:

1 review over Hotel Reindl's Partenkirchner Hof in het Nederlands

Echt Zuid Duits Hotel

Edwin F., 21-7-2008

Toen we op doorreis naar Nederland aankwamen werden we prettige verrast door de upgrade die we kregen naar een suite.

Dit is een echt Zuid Duits hotel zoals je verwacht van de plaatjes. Veel ornamenten, geweien aan de muur, Jugenstil en lekkere harde bedden.

De sfeer, bediening en de gemiddelde bezoeker is wat belegen; en alles doet daardoor oubollig aan.

Maar de prachtige Spa beneden in de kelder en de moeite die men neemt om het je naar je plezier te maken doen alles vergeten.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum en de skischans ligt achter het hotel.

Eigen garage kosten 6.50 per dag en hierin is het sturen geblazen vanwege de krapte, maar ik kreeg mijn Toyota Verso na wat gewurm en gemier tussen de palen in .

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reindl's Partenkirchner Hof in Garmisch-Partenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reindl's Partenkirchner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reindl's Partenkirchner Hof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.