Uitstekend

1 review over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Schitterend!!!

noortje, 27-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Edelweiss is een amerikaans resort in Duitsland. Het is dat daar Amerikaanse vrienden van ons zaten, anders hadden we deze nooit geboekt. Het is werkelijk té Amerikaans, maar het staat in een schitterende omgeving, de kamers zijn mooi en ruim van opzet. Elke dag worden de handdoeken verwisseld en de bedden verschoond (dat is typisch amerikaans,blijkbaar, net zoals dat ze 3xper dag willen douchen dus ook de shampoo's e.d. worden elke dag aangevuld). Het ontbijt is divers en vers, een beetje smakeloos maar niet vies, heel veel typisch amerikaanse producten zoals panncakes e.d. Daarnaast is het best prijzig om er te eten. Ons advies: boek dit resort incl.ontbijt (als dat mogelijk is) en doe de rest van het eten in de mooie dorpjes die deze regio rijk is. Verder is de omgeving ontzettend mooi en een goede uitvalbasis voor leuke dagtripjes. Al met al hebben wij er een mooi weekend gehad!!!
Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Garmisch-Partenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.