Vakantiehuis Adeline/Akelei ***

Adeline/Akelei
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,5

2 reviews over Vakantiehuis Adeline/Akelei in het Nederlands

mooie appartementen en goed gelegen

jansen, 23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn hier met vier (mannen) geweest. De appartementen zijn mooi gelegen en liggen niet ver van de skipistes af. Ze zijn ruim en de eigenares is zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in februari 2009

Myryel, 12-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik was niet in Adeline of Akelei, maar in Anemone, dat door dezelfde eigenaresse gerund wordt en beschikt over dezelfde inrichting. Wij vonden het een prima accomodatie, midden in het oude gedeelte van Garmisch-Partenkirchen met uitzicht op de schans en de bergen rondom. De eigenaresse is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een adres waar ik graag nog eens terugkom.
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Adeline/Akelei in Garmisch-Partenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Adeline/Akelei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Adeline/Akelei scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.