6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Roter Adler*** bij :

3 reviews over Hotel Roter Adler in het Nederlands

Ontzettend gedateerd

loke, 2-10-2009

het hotel ligt aan een doorgaande weg en heeft weinig parkeer ruimte, toen we aankwamen werden wij geholpen door een norse man die ons de sleutel van een kamer gaf, toen wij onze spullen uit de auto haalden werd ons een andere sleutel van een andere kamer gegeven volgens mij omdat wij een hond bij ons hadden.

de kamer was donker en heel karig ingericht met erg gedateerd meubilair en was heel erg klein en er waren wat mankementen.het eten was wel goed maar weinig voor het geld, het ontbijt was eenvoudig maar heel goed verzorgd en voldoende.

Gereisd met partner in september 2009

1 nacht, niet langer

Loke, 2-10-2009

Inderdaad, voor 1 nacht goed te doen, maar echt niet langer, wat een gedateerd hotel! Wel goed ontbijt!
Gereisd met partner in september 2009

Erg Simpel!!!

sven83, 1-7-2009

Wij zijn er beland toen we uit italie terug kwamen rijden.

Het hotel is mooi dicht bij de snelweg.

Bij aankomst troffen we een man aan achter de receptie die kortaf was en geen verdere informatie gaf over het hotel.

Dan heb ik het voornamelijk over de ontbijt tijden en de plek waar het turkse stoombad is.

Wij hebben er 1 nachtje overnacht maar dat is echt lang genoeg.

wel nette kamers maar in oude duitse stijl.

Een flatscreen is overigens wel aanwezig in de kamer maar alleen 9 duitse zenders zijn te ontvangen.

Ontbijt is goed en wordt ook telkens netjes aangevuld.

Het eten in het restaurant ernaast is ook prima.

Het restaurant is niet van het hotel zelf,rekening kan ook niet op de kamer.

Gewoon een heel simpel hotel waar je niet veel van hoeft te verwachten.

Voor 1 nachtje is het te doen.

Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Roter Adler*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roter Adler in Erlangen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roter Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roter Adler scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.