Hotel NH Erlangen ****

7 reviews over Hotel NH Erlangen in het Nederlands

Prima

Pjotr, 23-7-2017

1 nachtje gebleven tijdens doorreis, prima ligging 5 minuten van autostrade

Ligging prima aan de rand van het centrum.

Onthaal ok

Simpele nette kamer met goede wifi

Ontbijt was zeer goed.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel

suus, 6-1-2014

Wij hebben er overnacht vanwege een beursbezoek. Goed en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was heel goed. Aan alles was gedacht. Kamer was opzicht goed. Jammer dat we op t eind van de gang naast een balkon lagen voor rokers. Dat was erg vervelend. Wigi is aanwezig maar heel zwak. Emails ophalen duurde een eeuwigheid! Restaurant had goed eten. En prijs was normaal. We boeken dit hotel mrt ons volgende beursbezoek weer.
Gereisd met partner in januari 2013

Praktisch en schoon.

., 26-12-2013

Goed alternatief voor de dure hotels in Neurenberg tijdens de kerstmarkt. Het is handig, schoon en efficiënt. Goede prijs-kwaliteitsverhouding in het weekend.
Gereisd anders in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Erlangen bij:

Niet nog een keer, voor deze prijs zeker niet!

., 17-12-2013

Voldoet niet aan de standaard van een 4 sterren hotel in Duitsland! Mijn kamer was gewoon vies. Ik had lange baardharen op de wastafel in de badkamer en in het bad. Om gebruik te maken van mijn badkamer, moest ik het eerst reinigen. De volgende dag moest ik weer lange baardharen in de badkamer weghalen, dus ik kan ervan uitgaan dat deze met in de poetsdoeken van de reiniging van de vorige kamer meegebracht werden. Het textielen douchegordijn was onaangenaam en niet een 4 sterren hotel waardig, net zomin als de oude tv! Barman kent niet eens de openingstijden van zijn eigen bar, ik moest ze hem laten zien en toen realiseerde hij zich dat hij nog een uur langer geopend had moeten zijn. Het ontbijt was zeer teleurstellend, bijvoorbeeld geen volkorenbrood, geen kleine broodjes, toen we navroegen moest men nageven dat er geen voorraad meer was. In dit hotel voldoet enkel de prijs aan de standaard van een 4 sterrenhotel in het centrum van Duitsland.
Gereisd anders in december 2013

Vervoersverbindingen.

., 26-9-2013

Goed alternatief hotel in de buurt van Neurenberg als alternatief voor de hogere prijzen in de stad. Goede verkeersverbinding naar de snelweg.
Gereisd anders in september 2013

Zeer aanbevelenswaardig met een rijkelijk ontbijt.

., 24-9-2013

Kom graag naar dit zeer centraal gelegen hotel, het is vlakbij de winkels in de binnenstad.

Business trip.

., 23-9-2013

Standaard business hotel. Leuk enigszins oud maar aardig en behulpzaam personeel. De kamers zijn klein, zeer goed en in goede staat.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Erlangen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Erlangen in Erlangen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Erlangen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Erlangen scoort een 8.04 uit 10 op basis van 7 reviews.