Hotel Der Graue Wolf ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Der Graue Wolf bij:

3 reviews over Hotel Der Graue Wolf in het Nederlands

Service met een Kapitale S

Mark Buter, 18-8-2017

De mensen knippen nog net niet voor je maar komen wel in de stromende regen naar de auto toe om de weg te wijzen en een paraplu aan te bieden!
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Angelique Kersten, 30-7-2013

Helaas hebben wij waarschijnlijk de oudste kamer van het hotel gekregen. Kamer 30. De kamer stonk naar rook. De badkamer was verre van schoon. Wandtegels met vlekken erop. Schimmel in de douche en een kapotte wastafel. De kamer ligt aan de achterkant van het hotel waardoor je veel last hebt van de studentencafés die tot ongeveer vier uur 's-nachts open zijn. Helaas konden we de ramen niet dicht doen omdat het 30 graden was. Gelukkig maar een nacht geboekt omdat we op doorreis waren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goed hotel voor weinig

Paul, 30-1-2013

Ik heb drie nachten mogen verblijven in dit hotel. Kamer was in een bijgebouw. Denk een omgebouwd wooncomplex. Kamer was zeer ruim en goede douche. Kamers waren zeer schoon. Zeker voor herhaling vatbaar. Ongeveer 10 minuten lopen vanaf het station.
Gereisd zakelijk in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Der Graue Wolf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Graue Wolf in Erlangen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Graue Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Der Graue Wolf scoort een 7.15 uit 10 op basis van 3 reviews.