Hotel B&B Hotel Erlangen **

Ideaal hotel voor 1 nacht

Nico, 16-8-2017

mooie en propere kamers.

Vriendelijk personeel

Hadden een familiekamer geboekt, maar ter plaatste kregen we het aanbod om voor dezelfde prijs 2 aparte kamers te nemen

Ontbijt ok volgens de prijs

ideaal voor 1 nacht op doorreis

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gewoon goed!

Fam. Scheve, 4-8-2016

Prima overnachtingshotel.

We hebben hier geslapen op de terugreis van Kroatië, goed verzorgt en vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goed hotel voor een tussenstop

Martine, 5-5-2013

Wij hebben met onze 2 kinderen op de heen en terugreis naar Kroatië hier overnacht. We hadden een 4 persoonskamer die er netjes en verzorgt uit zag. De eerste nacht konden we kiezen voor een niet roken kamer en dat was wel heel erg prettig. De tweede nacht( op de terug reis) was dit jammer genoeg niet zo. Bij ons tweede verblijf hadden we wat meer peg ook met de badkamer. We waren allemaal even naar het toilet geweest en toen we terug kwamen van het eten bleek de badkamer vloer blank te staan en rook niet erg lekker. Het bleek dat het toilet aan de onderkant lekte waar door het op de vloer liep. De receptie was al dicht dus konden het nergens melden. Wel zelf natuurlijk schoon gemaakt. De volgende ochtend gemeld bij de receptie en er is ons verzekerd dat we er nog iets van terug zouden horen. even afwachten dus.

Verder is het ons goed bevallen en zou het zeker weer doen als tussenstop.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor B&B Hotel Erlangen bij:

Precies wat je verwacht van een doorreishotel

andereja, 2-2-2013

Dichtbij de snelweg, dus ideaal als doorreishotel. Je hoort de snelweg overigens niet in de kamers. Wij hadden een familiekamer, kinderen dus op de kamer in een stapelbed. Bedden zijn prima, badkamer is prima, ontbijt is prima, prijs is prima. Aanrader dus.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prima tussenstop

J, 12-6-2011

B&B Neurenberg-Erlangen ligt ideaal t.o.v. de snelweg. Vlotte incheck, schone kamer en de volgende ochtend een goed ontbijt.

Het geheel doet wat sfeerloos aan maar we kwamen niet voor de gemütlichkeit.

Kortom: voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2011

Prima overnachtingshotel

Micky, 26-3-2010

lekker dicht bij de snelweg! goede familiekamers met airco (erg fijn als het buiten 30 graden is! geen klachten!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Goed overnachtingshotel en super gelegen

R. de Haan, 26-2-2009

Prima overnachtingshotel op weg naar Kroatie. Schone en nette kamer aan de voorzijde van het hotel. Geen geluidsoverlast gehad van het verkeer. Alles erg basic maar voor een prima prijs. Ontbijt was prima in orde ! Zeker een aanrader voor onderweg.
Gereisd met partner in juni 2008

Prima hotel

familie van Vondelen, 23-8-2008

Wij hebben overnacht in dit hotel op doorreis vanuit Italie. We zijn twee nachten gebleven, want we zijn een dag in Playmobil Fun Park geweest. Dat is vanuit het hotel ong. 20 minuten rijden. (Erg leuk park!) Keurig hotel, frisse uitstraling, prima ontbijt in buffetvorm, vlakbij de snelweg, prima familiekamer voor twee volwassenen en twee kinderen, niet duur! Er zijn door heel Duitsland nog meer B&B-hotels te vinden. (Wij zijn ook in Munchen-Nord geweest.)
Gereisd familie in augustus 2008

Fam. Scholtens, 13-7-2008

Op doorreis vanuit Italië een perfecte stop pal langs de snelweg.

Niks mis met de kamer; kinderen op een stapelbed.

's Ochtends een snel ontbijtje en wegwezen.

Lage prijs.

Gereisd familie in juli 2008

Loes, 21-12-2007

Een prachtig nieuw hotel direct aan de snelweg. Mooie kamer met 4 slaapplaatsen. Prima ontbijt. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor B&B Hotel Erlangen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Erlangen in Erlangen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Erlangen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Hotel Erlangen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 10 reviews.