Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park ****

7,3

18 reviews over Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park in het Nederlands

prima door-reiscamping

Huijmans, 30-8-2017

Wij hebben hier zowel op de heen- als terugweg gestaan naar Kroatië. Op de heenweg zelfs 2 nachten zodat we een dagje naar Passau konden (aanrader!).

De camping is simpel ingericht met bij bijna elke plaats een elektriciteitskastje. De receptie is op bepaalde tijden open, maar de slagbomen sluiten pas om een uur of 9/10 en tot die tijd is het dan ook mogelijk om gewoon op die camping te komen staan door een formuliertje in te vullen. Heel praktisch!

Het sanitair was echt super. Veel te veel douches en wc's voor het aantal kampeerplaatsen maar daardoor altijd schoon en keuze uit douches.

Gereisd met partner in augustus 2017

niet slecht maar....

Ellen, 5-7-2017

Wat een slechte ontvangst, ongeïnteresseerde man achter de balie. We kwamen in de regen aan, hij zei dat we een plek konden kiezen maar geen plattegrond of iets. Het sanitair was mooi, maar er was maar 1 blok op de camping en wij zaten er helaas ver vanaf.vanuit hier hebben we Passau bezocht, zeer de moeite waard om eens te stoppen.
Gereisd met partner in juni 2017

8-9 juni 2016

André en Marja Verstegen-Keetels, 22-6-2016

We zijn hier 2 dagen geweest. Ruime plaatsen. Sanitair is helemaal opgeknapt en is schoon en netjes. Het restaurant had sinds 3 weken een nieuwe uitbater, hij heet Eso, en deed erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Het eten was uitstekend.

Vanuit de camping kan je rond het meer wandelen (erlebniswandeltocht). Wij zijn vanuit de camping een route gaan fietsen naar de Donau. Was erg mooi en en redelijk te doen zonder een elektrische fiets.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne camping

J. Scholten, 23-6-2015

Camping Bavaria Sport Camping, is een redelijk grote camping met ruime plaatsen. Op de lagere terrassen stonden doorgaans de doortrekkers. Zelf stond ik een terras hoger met een heel mooie plaats. Voldoende zon en ook schaduw. De receptie is van 8 tot 10 uur en van 16 tot 18 uur open. Personeel was heel vriendelijk en erg behulpzaam. Het sanitair gebouw was groot en netjes schoon gemaakt. De inrichting was wat gedateerd, we hebben hier 2 weken met veel plezier gestaan. Het restaurant was matig.
Gereisd met partner in juni 2015

Goede tussenstop

Nancy Selderbeek, 13-8-2014

Ik ben hier op doorreis een nachtje op de heenweg en een nachtje op de terugweg geweest. De receptie is inderdaad alleen 's morgens 2 uurtjes open en 's middags van 16.00 tot 18.00 uur. Steeds krap aan gehaald i.v.m. alle wegwerkzaamheden. Makkelijk te vinden, grote plaatsen, beide keren genoeg keuze.

Het sanitair is erg gedateerd, hangt een muffe lucht en veel insecten. Douche zelf was oké.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Op de heenweg €8.50 betaald voor 1 persoon + 1 tent. Op de terugweg zelfs maar €8.00. Het verschil is me onduidelijk, maar Nederlands als ik ben heb ik er ook niet naar gevraagd.

Het 'Kur-Sport' in de naam is me onduidelijk. Gewoon een rustige camping. Niks sportiefs aan kunnen ontdekken :)

Veel kinderen op de camping, 's avonds wel snel stil. 's Morgens mag je vanaf 7.00 uur weer vertrekken. Je zit snel weer op de snelweg.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Doorreiscamping

W. de Jong, 15-7-2014

De ontvangst en receptie zijn matig. Klantvriendelijkheid is onder de maat. Hoewel er mooie plaatsen zijn maakt het geheel een rommelige indruk. (weinig organisatie en dat is (on) Duits. In de avond en nachturen weinig/geen toezicht. Het sanitair was matig.
Gereisd met partner in juni 2014

rustige camping

magic, 2-9-2013

een erg rustige camping. Receptie niet aanwezig, je moet zelf een papier invullen. Prima niks mis mee. Onderaan erg veel en grote plekken vrij. Vreemd, en dat in hoogseizoen. Later op de avond wel wat muggen gehad, was dat het? Sanitair wel netjes, erg groot ook maar rook niet fris. Erg bijzonder was dat er op 5 minuten met de auto een groot zwem meer was. Restaurant er bij, zelfs nog een zwembad voor de allerkleinsten. Kosten bijna niks, ik geloof 1,80E. Staat nergens vermeld, althans niet in ANWB boekje. Wij komen hier nog wel een keer voor op doorreis.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Redelijke camping

Jeroen, 6-8-2013

De naam van de camping doet meer vermoeden dan dat ze eigenlijk leveren. Het zwembad, waar mee geadverteerd wordt, taats al jaren droog. Toen wij er in het hoogseizoen waren, was de camping nauwelijks bezet.

Gedateerd sannitair, wel schoon en ruim voldoende toiletten en douches.

Leuke midgetgolf baan, maar heeft wel onderhoud nodig.

Omgeving is erg mooi, net als de sad Passau!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

nooit meer

marcel, 9-8-2012

we hebben 11 dagen gestaan

receptie was meer dicht als open ging om 08:00 en was om 10:00 weer dicht en ging om 16:00 weer open tot 18:00

en voor gehanicapten was het sanitair niet te bezoeken

de plaatsen groot maar had veel water elle keer in tent stond in water geul

en met camping cechque is hij veel te duur rekenen daar gewoon 3 euro extra dus met twee pp kwam er 6 euro bij en wat ik merkte dat ze liever niet met de cheqeu werkten verdiende ze niet genoeg volgens hun.

dit is geen camping voor ons omgeving is mooi maar dat was dan ook alles

Gereisd met partner in juli 2012

Goede passantencamping.

gerard en truus, 28-6-2012

Goede passantencamping maar ook voor een paar dagen.

Sanitair netjes en vriendelijke beheerders.

Broodjes op bestelling.Sonnentermen is een aanrader. (E7 pppd)

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park in Eging am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park scoort een 7.31 uit 10 op basis van 22 reviews.