Beoordelingen Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park****

Bavaria Kur-Sport Camping Park****
17 beoordelingen
Beoordelingen Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park****
Grafenauer Str. 31, 94535, Eging am See

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** in Eging am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park scoort een 7,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** in Eging am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Beieren. Vergelijk Camping Bavaria Kur-Sport Camping Park**** met andere accommodaties in Eging am See.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Bavaria Kur-Sport Camping Park****

17 beoordelingen
7,3
7,5
6,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Juli 2014
"Goede tussenstop"vertalen
Nancy Selderbeek
6,0

13-08-2014 Ik ben hier op doorreis een nachtje op de heenweg en een nachtje op de terugweg geweest. De receptie is inderdaad alleen 's morgens 2 uurtjes open en 's middags van 16.00 tot 18.00 uur. Steeds krap aan gehaald i.v.m. alle wegwerkzaamheden. Makkelijk te vinden, grote plaatsen, beide keren genoeg keuze.

Het sanitair is erg gedateerd, hangt een muffe lucht en veel insecten. Douche zelf was oké.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Op de heenweg €8.50 betaald voor 1 persoon + 1 tent. Op de terugweg zelfs maar €8.00. Het verschil is me onduidelijk, maar Nederlands als ik ben heb ik er ook niet naar gevraagd.

Het 'Kur-Sport' in de naam is me onduidelijk. Gewoon een rustige camping. Niks sportiefs aan kunnen ontdekken :)

Veel kinderen op de camping, 's avonds wel snel stil. 's Morgens mag je vanaf 7.00 uur weer vertrekken. Je zit snel weer op de snelweg.

met partner, Juni 2014
"Doorreiscamping"vertalen
W. de Jong
6,0

15-07-2014 De ontvangst en receptie zijn matig. Klantvriendelijkheid is onder de maat. Hoewel er mooie plaatsen zijn maakt het geheel een rommelige indruk. (weinig organisatie en dat is (on) Duits. In de avond en nachturen weinig/geen toezicht. Het sanitair was matig.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Rustige camping"vertalen
magic
7,0

02-09-2013 een erg rustige camping. Receptie niet aanwezig, je moet zelf een papier invullen. Prima niks mis mee. Onderaan erg veel en grote plekken vrij. Vreemd, en dat in hoogseizoen. Later op de avond wel wat muggen gehad, was dat het? Sanitair wel netjes, erg groot ook maar rook niet fris. Erg bijzonder was dat er op 5 minuten met de auto een groot zwem meer was. Restaurant er bij, zelfs nog een zwembad voor de allerkleinsten. Kosten bijna niks, ik geloof 1,80E. Staat nergens vermeld, althans niet in ANWB boekje. Wij komen hier nog wel een keer voor op doorreis.

met partner, Juli 2012
"Nooit meer"vertalen
marcel
4,0

09-08-2012 we hebben 11 dagen gestaan
receptie was meer dicht als open ging om 08:00 en was om 10:00 weer dicht en ging om 16:00 weer open tot 18:00
en voor gehanicapten was het sanitair niet te bezoeken
de plaatsen groot maar had veel water elle keer in tent stond in water geul
en met camping cechque is hij veel te duur rekenen daar gewoon 3 euro extra dus met twee pp kwam er 6 euro bij en wat ik merkte dat ze liever niet met de cheqeu werkten verdiende ze niet genoeg volgens hun.
dit is geen camping voor ons omgeving is mooi maar dat was dan ook alles

met oudere kinderen, Juli 2012
"Redelijke camping"vertalen
Jeroen
7,0

06-08-2013 De naam van de camping doet meer vermoeden dan dat ze eigenlijk leveren. Het zwembad, waar mee geadverteerd wordt, taats al jaren droog. Toen wij er in het hoogseizoen waren, was de camping nauwelijks bezet.
Gedateerd sannitair, wel schoon en ruim voldoende toiletten en douches.
Leuke midgetgolf baan, maar heeft wel onderhoud nodig.
Omgeving is erg mooi, net als de sad Passau!

met partner, 2012
"Goede passantencamping."vertalen
gerard en truus
7,0

28-06-2012 Goede passantencamping maar ook voor een paar dagen.
Sanitair netjes en vriendelijke beheerders.
Broodjes op bestelling.Sonnentermen is een aanrader. (E7 pppd)

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Prima plek"vertalen
fw.lp
9,0
9,0
10,0

22-08-2011 Mooie terassencamping. Grote afgebakende plekken, wel geaccidenteerd. Voor onze vouwwagen gaf dat wel enige opzetproblemen, maar de eigenaar was behulpzaam met opvulhout. Sanitair is schoon en ruim opgezet. Er is genoeg te doen in de omgeving (Salzburg, glasblazerijen, klimparcoursen, zwembad). Van dat laatste geen gebruik gemaakt ivm het slechte weer.

met partner, Juli 2011
"Makkelijke camping op doorreis"vertalen
roger
4,0
7,0

19-08-2011 Niet echt slecht maar het sanitair was niet echt netjes en het rook niet fris.Het eten in het restaurant was voor zijn prijs ook niet goed te noemen. Op de website van de camping staat dat je voor een overnachtingsplaats 15 euro moet betalen maar we hebben wel twee maal de volle pot betaald.

met partner, Sept. 2009
"Prima overnachten"vertalen
Gilbert
10,0

10-11-2009 prima overnachtingcamping, wel veel hollanders, prima sanitair, en prima eetgelegenheid, ontvangst was prima en de prijs ook
wel opletten na of tijdens regen, de plaatsen onderaan zijn dan erg slijk.

met een groep, Aug. 2009
"Goede doortrekcamping"vertalen
de Crook
8,0

15-09-2009 Op deze goedverzorgde camping komen veel Nederlanders en meestal zijn het doortrekkers. De plekken zijn ruim voldoende en bovendien ligt er grint op de plaats waar de caravan komt te staan. Vooral bij nat weer is dit erg handig. Het is een soort terrassencamping.
Het sanitair is goed.Het restaurant is voldoende; meer ook niet.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ben jij wel eens gezakkenrold?

Bent u de eigenaar?