Camping Naturerlebnisgarten Weihersee

7,5

6 reviews over Camping Naturerlebnisgarten Weihersee in het Nederlands

Leuke camping op doorreis naar Oostenrijk / italie

Sander, 17-8-2016

Mooie, rustige camping. Ruime plekken. Wel beetje ver van snelweg af.

Vriendelijke mensen. Geen receptie. Vaste gast vangt je op omdat eigenaar overdag afwezig is. Op 300m loop afstand prachtig natuur zwembad met meerdere baden, glijbanen, speelattributen, ligweide en lage contributie. Ook leuk stadje om te bekijken. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rust en eenvoud

Anita, 14-8-2015

Voor de tweede keer als tussenstop vanuit Italië hier een nacht gestaan. Sanitair is prima en schoon. Stroom en water bij de standplaats. Er is (nog) geen camping winkel. Als je van rust houd is dit een geweldige camping en zeker niet duur. Ook dit keer hebben we genoten van een diner in Am alten Bahnhof, ook een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

camping met mobiele receptie.

tywiersma, 9-10-2014

Als passant hier één nacht gestaan, dus beperkte indrukken. Matige verbinding met snelweg, wel erg rustig gelegen daardoor. Receptie afwezig, dit blijkt een man op quad te zijn die regelmatig rondrijdt. Sanitair is goed en schoon. Veel duitsers aanwezig die het niet op passanten begrepen lijken te hebben. Verder niet veel voorzieningen aangetroffen.
Gereisd met partner in september 2014

Simpele Camping

hmartijn, 24-8-2014

Op de terugreis van Italie hier 1 nacht geweest.

Simpele camping en niet duur.

Kregen bij vertrek nog 2 flesjes sekt en verrssingseieren voor de kinderen.

wij kwamen vanaf Nurnberg deze weg was met zeer veel heuvels en smalle landweggetjes.

Als je vanaf Wurzburg komt is de weg een stuk makkelijker bereidbaar,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

geweldig

michel, 29-7-2013

wat een leuke nette camping met zeer net sanitair, bij aankomst werden we verwelkomt met twee flesjes sekt en een surprise ei voor de kinderen. wij hebben hem gebruikt als doorreiscamping. de volgende ochtend hebben we ontbeten in het dorpje bij der alte bahnhof wat ook een aanrader is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldig mooi plekje

Ilse, 5-9-2012

Het is een eenvoudige camping maar wel kindvriendelijk er is een leuke speelgelegeinheid voor ze waar ze zich prima konden vermaken.

Ook een vijver waar ze met vlotten over konden varen.

We zijn er op onze terugreis terecht gekomen maar ik moet zeggen wat een prachtige plek.

Zeker nog wel iets om terug te komen ook het natuurbad even naast de camping is aan te raden voor de kids helemaal geweldig,Vriendelijke Mensen een aanrader als je van simpel houd en sanitair kan menigt camping nog iets van leren zo netjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturerlebnisgarten Weihersee in Ebrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturerlebnisgarten Weihersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturerlebnisgarten Weihersee scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.