Hotel Garni zur Post ***

Hotel Garni zur Post
Garni zur Post
2,9

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Garni zur Post bij:

2 reviews over Hotel Garni zur Post in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

keesnieuwenhuizen65, 5-9-2017

Gedateerd en gehorig hotel het was gelukkig maar 1 nacht omdat we door reisde naar Italie,ontbijt simpel.

Hotel wordt voornamelijk gebruikt door bouwvakkers die in de buurt aan het werk zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit weer

catharina, 27-8-2017

3 persoons kamer voor 4 mensen geboekt. Dat extra bij boeking vermeld, omdat hij wel beschikbaar kwam voor ons met z'n vieren. Bleek idd een kamer met 3 bedden en een slaapbank. Bij aankomst wel wat verwarring. Receptie was dicht. Restaurant had sleutel. Er waren maar 3 bedden opgemaakt. Dus weer terug naar het restaurant buiten. Die meneer wist echter niets. Bellen met bazin. Alleen met bij betaling van 17,50 kon dat vierde bed worden opgemaakt. We hebben ons eigen beddengoed wel gebruikt. Dat mocht eigenlijk niet. Ontbijt moesten we 4 euro voor bij betalen. Bazin was s morgens bij receptie. Wat een chagerijnig persoon. Geen glimlach gezien. En maar doorzeuren over onze vierde persoon en dat het onze eigen schuld was en dat het duidelijk in boeking stond. Toen ik het daar niet mee eens was, bleef ze maar doorgaan en hoofdschudden.

Kamer was verder prima. Fijn was de woonkamer en 2 slaapkamers. Slaapbank was wel in woonkamer. 2 persoonsbed erg hard. Ontbijt was ok. Wel erg simpel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni zur Post in Durach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni zur Post scoort een 2.87 uit 10 op basis van 3 reviews.