Hotel Donauwörth ****

Hotel Donauwörth
Donauwörth
8,3

4 reviews over Hotel Donauwörth in het Nederlands

Mooi hotel, verzorging is prima.

Magda, 28-8-2016

We hebben hier 2 nachten geslapen. We hadden een nette, schone kamer die niet heel erg groot was maar er was wel een mooi terras dat grensde aan een hele mooie tuin. Het hotel beschikt onder meer over een sauna en fitnessruimte. De fitnessapparatuur is niet van een hele degelijke kwaliteit waardoor we het er niet langer vol hebben gehouden dan een half uurtje. Maar we hadden de gratis sauna volledig tot onze beschikking. Badjassen en grote handdoeken werden kosteloos ter beschikking gesteld. Na de sauna hebben we heerlijk in de tuin in het zonnetje gezeten. Het ontbijt was prima, er was voldoende keuze en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben er ook gedineerd. De menukaart was niet heel uitgebreid. Het eten was overigens prima, het heeft ons goed gesmaakt. Het hotel ligt aan een drukke snelweg en dat geeft wel enige geluidsoverlast. Het hotel ligt een flink eind van het centrum. Maar als je van wandelen en hoogteverschillen houdt kom je goed aan je trekken. Het personeel van de receptie was overigens ook heel vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

Luxe mooi hotel.

sjjmtol, 17-9-2012

2 nachten geslapen, prima bevallen. Parkeren naast de deur.

Kamer klein maar uitzicht prachtig. Kamers verschillen van grootte...Wij sliepen aan de achterzijde, geen last gehad van weg voor de deur.

Ontbijt super. Avondeten gedaan aan de overzijde. Restaurant is zeer luxe maar duur.

Gereisd met partner in september 2012

schitterend hotel

Joke, 17-6-2011

Hotel ziet er aan de buitenkant niet erg smaakvol uit, de kamers zijn echt heel mooi en schoon.

Ontbijt goed verzorgd.

Schitterend uitzicht vanaf het terras.

Lunch en diner heel erg goed, prima wijnkaart.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Donauwörth bij:

Parkhotel Donauwörth is een aanrader!

Eveline, 7-11-2010

Wij zaten in een moderne kamer met uitzicht op de stad. Mooie, moderne badkamer waar zelfs een speaker van de televisie in zat! De bedden lagen lekker, het licht kon gedimd worden en ook de luxaflex waren automatisch te bedienen. De andere kamers zagen er ook goed uit, maar de inrichting was iets ouderwetser. Goed en nieuw restaurant met erg vriendelijke bediening. Het ontbijt was ook goed. Ruime parkeerplaats. Het is 5 min lopen naar het centrum en 15 min terug, maar dit gaat wel over een voetpad, dus is ook 's avonds geen probleem. Dit is eigenlijk een zakenhotel, maar voor toeristen zijn ook welkom. Als je uitslaapt is het dan ook rustig aan het ontbijt. Kortom, niks op aan te merken!
Gereisd met partner in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Donauwörth bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Donauwörth in Donauwörth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Donauwörth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Donauwörth scoort een 8.3 uit 10 op basis van 4 reviews.