Hotel Landgasthof Asum

Hotel Landgasthof Asum
Landgasthof Asum
7,1

4 reviews over Hotel Landgasthof Asum in het Nederlands

Was paar jaar geleden veel beter

Remco, 28-8-2017

Hotel gebruikt om te overnachten op terugreis uit Oostenrijk. Ligging is gunstig t.o.v. de snelweg. Aantal jaren geleden hier ook geweest en toen goed bevallen daarom nu weer voor deze accomodatie gekozen. Viel echter tegen: badkamer stonk en deurkruk viel van de badkamerdeur af. Kabelaansluiting van de TV deed het niet en matrassen zijn aan vervanging toe. Bouwvakkers die blijkbaar permanent een kamer huren zitten buiten bij de ingang bier uit blik te drinken en maken opmerkingen. Eten in restaurant was prima, bediening was echter niet in staat om aan simpele verzoeken te voldoen (tot 2x toe gevraagd om water zonder bubbels en kregen toch weer bubbels, zoontje wilde geen kruidenboter op vlees maar kruidenboter zat er toch op, kaiserschmarren besteld zonder rozijn maar kwamen toch met rozijnen). Ontbijtbuffet was erg basic en het was moeilijk om schoon bestek te vinden. Toen we wilden afrekenen had de norse eigenaar meer belangstelling voor zijn computer en stonden wij te wachten. De vraag of we had naar onze zin hadden gehad werd niet gesteld.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel, om te slapen op doorreis.

Ralph, 27-7-2015

Hotel Asum is een prima hotel om te slapen mocht je op doorreis zijn, verder door Europa. Het personeel is vriendelijk, evenals de eigenaar van het hotel. Het ontbijt is ruim voldoende en van prima kwaliteit. De wifi is gratis, maar verwacht er niet al te veel van, het internet is zeer plaatselijk. De ligging van het hotel stelt niet al te veel voor, maar als je op doorreis bent is dat geen enkel probleem.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prime hotel voor op doorreis

stefan_fiory, 6-8-2013

Wij hebben 1 nachtje in dit hotel geslapen, omdat wij op doorreis waren naar Slovenië.

We hadden een ruime familiekamer.

Ontvangst, kamer, badkamer, diner en ontbijt waren allemaal prima.

Wij vonden het een minpuntje dat het erg warm op de kamer was. Geen airco of ventilator aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima doorreis hotel

Fam., 13-7-2013

Op zoek naar een doorreis hotel in Zuid-Duitsland voor onze vakantie in Oostenrijk (Karintihie) kwamen we uit bij dit hotel. Het hotel ligt op een paar minuten rijden van de A8 in een rustige omgeving.

We hadden in dit hotel een twee- en driepersoonskamer geboekt die zowel bij de heen- als terugreis netjes, schoon en voldoende ruim waren.

Voor het avondeten hebben we gebruik gemaakt van het restaurant dat over een voldoende uitgebreide kaart beschikt en een kleine speeltuin voor de kinderen. De kamers waren geboekt inclusief ontbijtbuffet, dat ook voldoende uitgebreid was.

We hebben geen ervaring hoe het hotel en omgeving voor meerdere dagen zou zijn, maar als doorreis hotel was het voor ons prima bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Asum in Dasing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Asum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Asum scoort een 7.11 uit 10 op basis van 4 reviews.