Hotel Best Western Highway Dasing ***

Hotel Best Western Highway Dasing
Best Western Highway Dasing
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Highway Dasing bij:

13 reviews over Hotel Best Western Highway Dasing in het Nederlands

Bevestiging van vorig jaar

Jozef, 11-7-2015

Eind juli verbleven we voor de tweede keer in dit hotel tijdens onze reis naar Oostenrijk. al het goede van vorig jaar werd bevestigd: voldoende ruime en nette kamer en badkamer, vriendelijk personeel en vlakbij de snelweg gelegen.

Iets drinken aan de bar is evenwel niet echt gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Ideaal voor op doorreis

Dan., 21-2-2015

Hotel ziet er netjes uit. Voor de kinderen lag er een zakje snoep op bed. Voor de 3e persoon was er een "bed" bijgeplaatst. Dit is alleen voor kinderen, en geen volwaardig bed voor volwassenen. Ondanks dat het bijna naast de snelweg ligt was het er heel stil (ramen wel dicht houden uiteraard). Helaas was de temperatuur lastig te regelen waardoor we toch het raam open hebben gezet. Bij de ingang staat koffie en thee "to go", ideaal als je op doorreis bent. Er stonden ook croissantjes en cake bij, erg netjes! In de hal stond een emmer met spons en ijskrabber om de ramen van de auto's schoon te maken.

Ontbijt viel wat tegen. 10 euro per persoon (kinderen waren gratis) vond ik toch wel duur voor hetgene er geboden werd.

Hotel heeft geen eigen restaurant, maar naast het hotel liggen 3 restaurants en een benzine station. Absolute aanrader voor op doorreis dus!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Ideaal op doorreis naar Oostenrijk of Noord-Italië

Jozef, 13-7-2014

Eind juni verbleven we één nacht in dit hotel. Het is echt vlakbij de snelweg gelegen en toch is er geen lawaaioverlast. Het personeel is heel gedienstig.

De kamer en badkamer waren, zeker voor één nacht, voldoende ruim en proper.

In het hotel kan je 's avonds niet eten maar op wandelafstand zijn er voldoende mogelijkheden voor een snelle hap (Burger King en Mc Donalds) of iets meer uitgebreide maaltijd.

Het ontbijt bood voor elk wat wils en was voldoende gevarieerd.

Dit hotel is wellicht niet echt geschikt voor een lang verblijf, maar is zeker aan te raden als tussenstop voor een reis naar Oostenrijk of Italië.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

overnacht mat groep

Jan en Carolien de jong, 18-8-2013

wij hebben hier een overnachting gedaan met groep

kamer waren goed en schoon ons diner moesten we ongeveer 3 km verder

eten want er is geen restaurant wij hebben hier van bus verranderd omdat onze bus gemaakt moest worden wij waren op doorreis naar oostenrijk ontbijt kregen we in de kelder met te weinig broodjes en beleg voor 48 personen dus als overnachting hotel met verzorging niet geschikt dat is mijn mening anderen vinden dat misschien niet erg broodjes werden wel bij gevuld maar dat is niet gelijk gebeurtde ontbijtruimte die er wel was wordt gebruik door reizigers met partners of zakenmensen denk ik

Gereisd met vrienden in juli 2013

goed en net hotel

mariellevdheijden, 25-7-2013

op de terugreis vanuit Italie gebruik gemaakt van dit hotel. Prima (niet dure) kamer. Kamer met bad en extra bed voor kind. Om de hoek dat de Burger King en de Mac Donalds. Valkbij de snelweg, ideaal!! Ook ruim voldoende gratis parkeergelegenheid. Personeel is vriendelijk en het ontbijt is prima, 9 euro pp! Ik raad het iedereen aan
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overnachtingshotel voor 1 nacht.

Conny, 11-6-2013

Goed voor 1 overnachting.Goede kamer, badkamer,alles ok.Goed ontbijt en de Burger King om de hoek.Verder in buurt niet veel te doen, maar daartegen ligt ie lekker dicht bij de snelweg.OP de heen en terugweg overnacht onderweg naar Italie.
Gereisd met vrienden in mei 2013

veel verbeterd

Elisabeth, 11-7-2012

Vorig jaar was er nog niet eens een bar, maar die is er nu wel en dat is een hele verbetering, de rest was net als vorig jaar prima voor elkaar
Gereisd met vrienden in juni 2012

Goed voor een overnachting onderweg.

Anton, 8-7-2012

Goed hotel voor een overnachting onderweg. Hotel ligt in de onmiddellijke nabijheid van de Autobahn. Geen last gehad van geluidshinder van de Autobahn. Kleine, maar nette en efficiente kamer.

WiFi op de kamer gratis beschikbaar. Best goed ontbijt.

Wel een beetje zakenlijk hotel, maar dat is op zich verder natuurlijk geen bezwaar. In de onmiddellijke nabijheid van het hotel is niet veel te beleven.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Goed voor op doorreis

Elisabeth, 22-4-2012

Wij hebben in dit hotel overnacht op onze doorreis naar Italie, de kamers en dergelijke zijn er prima, voor Duitse begrippen is het ontbijt mager, maar het grootste nadeel was toch wel dat je niet nog even gezellig een drankje in een bar kan drinken en wij met een gezelschap reisde en dus na het eten in een ander restaurant is het of naar bed of gaan wandelen
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prima hotel voor uitstapjes en doorreis.

Peter en Jolanda, 6-6-2010

Zeer goed hotel. Kamer is redelijk ruim en netjes ingericht met tv, fohn, bad/douche.

En voor de liefhebbers gratis WIFI (draadloos internet). Het personeel is vriendelijk en het ontbijt prima en in buffetvorm in een leuke open ingerichte ruimte.

Gratis parkeerplaatsen ruim voldoende.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Highway Dasing in Dasing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Highway Dasing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Highway Dasing scoort een 7.91 uit 10 op basis van 13 reviews.