Appartement Ferienbauernhof Eisner

Ferienbauernhof Eisner

1 review over Appartement Ferienbauernhof Eisner in het Nederlands

Bovenverwachting!

Iris, 12-11-2009

We hadden dit appartement geboekt en maar weinig verwacht van wat we aan zouden treffen. Het was vooral betaalbaar. Maar bij aankomst een erg fijne verrassing! Het erf en huis ziet er echt keurig uit en het appartement was veel mooier en groter dan dat we verwacht hadden.

De eigenaaresse was zeer behulpzaam. We hebben op de dag van vetrek met ons gezin ontbeten in de gemeenschappelijke ruimte. Zeer betaalbaar en goed verzorgt.

De informatie van de omgeving is ook heel uitgebreid aanwezig.

Buiten is er een schuur waar de kinderen "binnen-buiten" kunnen spelen en ze mogen kijken bij de beesten op het terrein. De speeltoestellen zijn niet spliksplinternieuw maar daar kijkt in kind niet naar. De vonden het heerlijk.

Binnen ook een grote speelkamer bij de algemene ruimte.

Het appartement was ruim en gezellig.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienbauernhof Eisner in Colmberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienbauernhof Eisner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienbauernhof Eisner scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.