Hotel Steigerwaldhaus

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigerwaldhaus bij:

3 reviews over Hotel Steigerwaldhaus in het Nederlands

Prima overnachtingshotel.

Irene, 3-10-2016

Wij zochten voor de heenreis naar Oostenrijk een klein hotel om te overnachten,dat werd het Steigerwaldhaus.Een prima hotel, schoon,vriendelijke mensen en goed eten.Een lekker balkon om bij te komen van de reis.Wij hadden een kamer aan de achterkant dus lekker rustig,jammer dat een grote boom ons uitzicht wat belemmerde.Was wel even zoeken vanaf de snelweg.
Gereisd met partner in september 2016

Topper voor kinderen

Harm, 13-1-2013

Als overnachtingshotel geboekt, ligging tov A3 (Wurzburg - Nurnberg) is perfect. Zeer goede service en erg kindvriendelijk.

Mooie kamers, uitstekend restaurant en prima ontbijt. In de zomer is er ook buiten speelgelegenheid voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

fantastisch rustige omgeving

kristel, 13-8-2011

Wij zijn hier 1 nacht gebleven op de terugweg van Tsjechië en ons verblijf was zeer aangenaam. We hadden de suite Mauritius geboekt en deze was zeer ruim met 1 grote slaapkamer met groot balkon en zitjes en een kleinere slaapkamer. Een zeer grote badkamer met ligbad, douche, dubbele lavabo, wc en bidet. Wij hebben er à la carte gegeten en het was zéér lekker. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende met verse broodjes, toast, charcuterie, confituur, choco, ontbijtgraten, gekookte eitjes, vers fruit,...

Temidden in een groene omgeving. Het hotel beschikt over een grote tuin met terras waar je gezellig iets kan drinken, een trampoline, een reuze 4 op een rij spel, tafeltennis, fitness.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigerwaldhaus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigerwaldhaus in Burghaslach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigerwaldhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigerwaldhaus scoort een 8.9 uit 10 op basis van 3 reviews.