Hotel Waldgasthof Wildbad

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Waldgasthof Wildbad bij:

3 reviews over Hotel Waldgasthof Wildbad in het Nederlands

fantastisch

G. Verboven, 29-9-2016

Mooi gelegen, midden in de natuur en vooral heel rustig. We werden er heel vriendelijk ontvangen. Het eten is er super lekker. We verbleven hier één nacht op onze terugreis van Oostenrijk. Mooie afsluiter van onze vakantie! Adresje om te onthouden.
Gereisd met partner in juli 2016

Verrassing in het bos

Frank, 4-9-2014

Wij waren op doorreis naar Italie en zochten een hotel voor 1 overnachting. Wij werden erg vriendelijk ontvangen en vooral het eten was voortreffelijk. Wel gemiddeld wat oudere mensen als gast maar zeker erg gezellig. Aanrader als je gewoon rust zoekt. NB zelden zon schone badkamer gezien in een hotel.
Gereisd met partner in september 2014

Prachtig gelegen in het bos en heerlijk eten.

jjohn, 17-3-2014

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast. De ligging is geweldig, midden in een bos. Rust een natuur! Het hotel is een voormalig kuuroord welke nu een familie hotel is. Er zijn verschillende geneeskrachtige bronnen. Het hotel ziet er prachtig uit en heeft nette, schone, comfortabele kamers. Het eten in het restaurant is subliem! Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, voor een normale prijs. Vanaf het hotel kun je heerlijk wandelen en in de omgeving liggen diverse mooie plaatsen zoals Rotheburg welke op een Antoon Pieck stad lijkt. Kortom zeer de moeite waard. Wij hebben rechtstreeks geboekt via de website.
Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Waldgasthof Wildbad bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof Wildbad in Burgbernheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof Wildbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldgasthof Wildbad scoort een 9.71 uit 10 op basis van 3 reviews.