Pension Gasthof Maier

Pension Gasthof Maier
Gasthof Maier

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Maier bij:

1 review over Pension Gasthof Maier in het Nederlands

Wat een leuk Gasthof!

Michel, 14-10-2011

Wij hebben Gasthof Maier geboekt voor een overnachting in mei. Dit Gasthof ligt in het landelijke plaatsje Büchlberg, in de omgeving van Passau. Mooie omgeving, Passau binnen handbereik, prima plek om te overnachten. Zeer harteljke ontvangst, waarbij onmiddellijk werd aangeboden om mee te helpen met de bagage die op onze motoren zat. Vervolgens konden wij direct naar onze kamers om onze spullen weg te brengen, waarna we naar beneden gingen en onze biertjes al klaar stonden op het terras in de zon. Meubilair in de kamers is wat gedateerd, maar je hebt wel privé douche en toilet en het is er schoon. Verder zijn de bedden comfortabel. Het avondeten is in feite "Gutbürgerliche Küche". Geen culinaire hoogstandjes, maar wel smakelijk. Het ontbijt was boven verwachting. Voor zo'n klein hotel werd er een enorm uitgebreid buffet gepresenteerd met eten in ruimte hoveelheden. Zie ook foto's. Alles bij elkaar gewoon een aanrader, dit Gasthof!
Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthof Maier in Büchlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthof Maier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gasthof Maier scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.