Camping Winkl-Landthal ****

Winkl-Landthal
4,8

Matig

18 reviews over Camping Winkl-Landthal in het Nederlands

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

Rita, 16-6-2017

We werden door een jong vrouw prettig en vriendelijk ontvangen.

We hadden niet gereserveerd hoewel dat wel was aanbevolen.

Er waren tegen een meerprijs van 2 euro per nacht nog enkele plekken vrij onder bij de beek.

Ze gaf ons uitleg dat de stand van de electriciteit werd opgenomen.

Wij kregen een kaartje met de huidige stand en met het afrekenen werd er gekeken of er bij betaald moest worden.

Verder kregen we 2 gastenkaarten waar we pp 5 euro voor moesten betalen wat retour gegeven werd bij teruggave.

We hebben daar veel plezier van gehad omdat de bus vlak voor de camping stopte.

Het uitzicht en de omgeving zijn geweldig. Veel wandelmogelijkheden en vanaf de camping werden er busreizen aangeboden oa. naar Salzburg.

Sanitair keurig schoon. Voor afwassen en handwasjes moest 20 eurocent per keer betaald worden.

Niet zo fout om verspilling tegen te gaan.

Wij waren met de asci kaart en hebben de normale asci prijs betaald.

Eigenaresse was stug, maar de jonge vrouw die ons ontving en hielp met de betaling maakte voor ons alles goed.

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

Anke Weltevrede, 10-6-2017

Eigenaresse (moeder) zeer nors, inderdaad had ze geen acsi korting plaatsen, we betaalden 28 euro en 5 euro voor wifi, die het niet deed, konden niet pinnen en moesten de lege flessen maar meenemen naar Huis nemen, want ze hadden geen glasbak. Broodjes besteld met maanzaad en sesam, waren duurder. Duurdere broodjes werden betekenen, maar kregen broodjes Zonder zaad. Gaan er nooit meer heen!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Slechte camping in een mooie omgeving.

Wim, 2-4-2017

Veel lawaai van twee doorgaande wegen en trein, maakt hoogste acsi-tarief niet waar, de wat stillere plaatsen beneden worden 'comfort'-plaatsen genoemd zonder comfort te bieden: extra betalen voor wat minder lawaai!

Brutaal antwoord per e-mail op mijn gestuurde commentaar.

Gereisd met partner in september 2016

onvriendelijk, afzetters, kunstvagina verkoop

Ad Donkers, 23-10-2016

Deze camping bezocht. Uiterst onvriendelijke eigenaresse met Bevel-achtige houding. Afgezet met de prijs, energie zonder verantwoording euro 5,00 voor 1 nacht. Alles verplicht cash afrekenen. En het meest ergerlijk op een kindvriendelijke camping in het voor iedereen toegankelijke toiletgebouw op ooghoogte een automaat met verkoop van kunstvagina,s met daarop pikante afbeeldingen. Kritiek gegeven, antwoord was dat zij geen zeggenschap hebben over de inhoud van de automaat en dat ze er niets op verdienen!. Waarom dan geplaatst?
Gereisd met partner in augustus 2016

Redelijk maar prijzig.

Schilder, 16-9-2016

Campingplaatsen zijn voldoende groot voor middelgrote caravan met voor- en bijzettent. Sanitair is voldoende in aantal, gedateerd, maar schoon. Riviertje aan de camping is leuk voor de kinderen. Fraai uitzicht op omliggende bergen. Diverse wandelingen vanaf de camping, bus (gratis met gastekarte) stopt vlakbij aan de doorgaande weg. Eigenaresse is een stuk chagrijn en zegt geen woord teveel. Camping is echter wel (te) duur voor wat er geboden wordt. Gezin (5 pers) 1 staanplaats en bijzettent was ruim € 50,-/overnachting). Zwitserse prijzen dus.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Eens maar nooit eeer.

Elly, 20-8-2016

Overnachting op weg naar huis.

Eigenaresse is zeer onvriendelijk. Haar man is wel vriendelijk.

Zet ons zelf met auto en caravan en camper met boot op 3 plaatsen. Vervolgens man mag de boot achter de camper blijven. De volgende moeten we plots 3 plaatsen betalen. Hadden we zelf maar moeten vragen want mevr is niet verplicht om dit aan te geven.

Trein die langs komt toeterd regelmatig ivm onbewaakte overweg.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Camping op prachtige locatie

gerbrand goudbeek, 4-8-2016

Camping Winkl-Landthal ligt op een prachtige plekje aarde, midden tussen de bergen. Overal om je heen zie je fantastische bergen. De plaatsen zijn helaas aan de kleine kant en in het hoogseizoen zit je wel erg dicht op elkaar. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Een grote irritatie is het warme water voor de douche en het wassen, dit is wel gratis, maar je moet elke 20 seconden op een knop drukken voor de volgende 20 seconden. Het warme water voor de afwas moet wel betaald worden (20 cent). Voor kinderen is deze camping minder geschikt, voor hen zijn er geen voorzieningen. Dus deze camping zou ik afraden als je met kinderen op vakantie bent en in het hoogseizoen. In het voor en na seizoen lijkt mij dit een prima camping.
Gereisd met partner in juli 2016

Top ondanks andere reviews

Herma, 29-7-2016

Alle reviews gelezen en met lood in de schoenen toch gereserveerd omdat er nergens anders plek was. Aangekomen blijkt alles enorm mee te vallen. Gastvrouw is vriendelijk, gastheer helpt ons de caravan neer te zetten. Plekken zijn wat klein, maar het valt best mee. Internet 5 euro voor de hele week. Gebodsbordjes zijn er, maar zijn niet meer dan logisch. Veel klachten over de elektriciteit bij andere reviews, maar de stand wordt keurig doorgegeven. De weg ligt ver genoeg weg en is soms hoorbaar, ook rijdt er af en toe een trein voorbij die toetert. Niet echt storend. De omgeving is schitterend, het toilet goed onderhouden en de eigenaren zijn behulpzaam bij het geven van tips voor de omgeving.
Gereisd met partner in juli 2016

'Tüchtig' geleide camping; niet zo vriendelijk

Harry, 28-6-2016

Met strakke hand geleide, wat rommelige camping. Veel gebods- en verbodsbordjes. De eigenaresse zou een cursus klantvriendelijkheid goed kunnen gebruiken. Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt wel goed schoon gehouden. De omgeving is schitterend en leent zich uitstekend voor wandelen en uitstapjes in het Berchtesgadenerland. Maar dan niet weer vanaf deze camping.
Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

Joop Assman, 22-5-2016

Ontvangen door een vrouw die geen woord teveel zegt en dit ook uitstraalt. Kunnen beter niet met Acsi camping card mee doen, we werden tussen twee caravans in gepropt waardoor er geen ruimte meer was om een luifel o.d. te plaatsen. Water moesten we van ver halen, op zondag is afrekenen voor 10 uur niet mogelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Winkl-Landthal in Bischofswiesen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Winkl-Landthal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Winkl-Landthal scoort een 4.79 uit 10 op basis van 18 reviews.