Hotel Astoria

Hotel Astoria
Astoria

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Astoria bij:

1 review over Hotel Astoria in het Nederlands

Een hotel om nooit te bezoeken

j.houwerzijl, 23-11-2012

Het hotel ligt in een klein dorpje vlakbij Schweinfurt aan een grote weg. Het leek in eerste instantie erg leuk. Ik liep naar binnen en vroeg of er een kamer vrij was. De sleutels ontvangen, de auto op de parkeerplaats gezet en toen de spullen naar binnen brengen. Bij het zien van mijn iets getinte man werden de eigenaren onvriendelijk tot het onbeschofte af. We werden genegeerd en bij het ontbijt de volgende ochtend kon er geen woord vanaf en op ons goedemorgen weed niet gereageerd. De eigenaresse schreeuwde later zelfs. We zijn weggegaan in plaats van enkele dagen te blijven. Een erg nare ervaring. De hotel is verder erg ouderwets en ongezellig. Niet de moeite waard.
Gereisd zakelijk in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Bergrheinfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.