Camping An der Altmühl

6,4

5 reviews over Camping An der Altmühl in het Nederlands

Voor doortocht prima camping

Ank, 15-8-2017

Naturama is een prima plek voor als je op doortocht bent naar het zuiden.

Alhoewel de receptie niet veel open is, wat ervoor zorgt dat je voor een gesloten deur staat als je aan komt rijden.

Als ze open zijn dan zijn ze niet echt behulpzaam.

Reserveren is dus wel aan te raden.

Er is een restaurant, maar dat is gesloten.

Leuk centrum op 10 min loopafstand.

Kleine speeltuin waar veel stuk is en bij warm weer staat er een grote grascontainer te stinken.

Op de platte grond lijkt het erop dat er een zwembad bij zit maar dat is ernaast en je moet dat extra betalen.

Wij gaan nooit meer terug.

Beetje trieste bedoeling.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Liever niet meer.

Heidi, 16-6-2011

De camping is mooi gelegen, maar verder niet een heel prettige sfeer. We kwamen aan op hemelvaartsdag, toegegeven het was ontzettend druk die dag. Maar bij het afrekenen werd er beweerd dat wij slechts 1 nacht betaald hadden, hoewel wij bij het inchecken er 1 betaald hadden en later op de avond de andere 3 bijbetaald hadden. Het sanitair wordt slecht onderhouden. Stroom is 16A, de camping is wel in het bezit van een HotSpot maar verkoopt er zelf geen internettegoed voor. Je hebt er dus helemaal niets aan. De streek (het Altmühltal) is prachtig, maar als ik nog eens terug zou gaan zou ik toch voor een andere camping kiezen.
        Gereisd met partner in juni 2011

Niet alléén voor overnachten!

Karst, 13-3-2010

Vriendelijke beheerder liet ons zelfs tijdens "mittagsruhe" plekje zoeken.

Modern, schoon sanitair en prachtig gelegen aan de Altmühl, mooi voor sportvissers,fietsers,wandelaars.

In de omgeving is goed te fietsen langs het Main-Donau kanaal(alleen fietsers en wandelaars toegestaan)en langs het riviertje. Eetgelegenheden genoeg in Beilngries, op wandelafstand. Wij wilden eigenlijk alléén overnachten op terugreis van Kroatië, maar zijn 8 dagen gebleven!

Gereisd met partner in maart 2010

Goede camping, voor rust!

Roij, 23-8-2009

Ook wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping. De camping was wel moeilijk te vinden, maar wel de moeite waard. De camping is naar verhouding niet duur.

Je kunt er redelijk goed eten, de medewerkers zijn zeer vriendelijk en het sanitair is ook erg schoon!

Verder ligt de camping erg mooi aan de Altmuhl, ideaal voor visliefhebbers dus! (een nadeel, muggen!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prima overnachtingscamping

P.Mol, 10-8-2009

Op de terugreis vanuit kroatie op deze camping overnacht. Camping ligt ongveer 10 km van de snelweg en is rustig gelegen. Ruime plekken met zeer nette en schoon sanitair. 's-Avonds voor een prima prijs lekker gegeten.

's-Ochtends verse broodjes op bestelling.

Kortom alles wat een overnachtings camping nodig heeft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping An der Altmühl in Beilngries, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping An der Altmühl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping An der Altmühl scoort een 6.36 uit 10 op basis van 5 reviews.