Hotel City Partner Bayerischer Hof ****

Hotel City Partner Bayerischer Hof
City Partner Bayerischer Hof
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Partner Bayerischer Hof bij:

5 reviews over Hotel City Partner Bayerischer Hof in het Nederlands

Bayreuth - als je er al moet zijn!

., 7-12-2013

Als we binnenkomen op het bayreuth festival, één van de klassiekers. Geen sensatie, maar over het algemeen goed. Bayreuth nu is niet het centrum van de wereld (ookal ziet niet iedereen dat zo)
Gereisd anders in december 2013

Ouderwets hotel in het hart van Bayreuth.

., 5-9-2013

Iets ouderwets hotel in het hart van Bayreuth. De dame bij de receptie (H.) kan haar chagrijn thuis laten. Restaurant-medewerkers super aardig. Decoratie op de gangen moet men aan wennen (Oude bierblikjes als illustratie van Manhattan, een kleine negerjongen in een kooi representeert de Verenigde Staten)
Gereisd anders in september 2013

Gemiddelde accommodatie, maar erg duur.

., 31-8-2013

In onze ogen is het hotel voor de kamers en de standaard van de 80er jaren duidelijk te duur. Parkeren is alleen mogelijk op ongeveer 75 meter afstand in parkeergarage mogelijk en kost meer.

Oplichting.

., 24-8-2013

Zeer onvriendelijk welkomstpersoneel... Reeds van tevoren bij een telefonische vraag. Wat ons het meeste ergerde... We hadden de kamer reeds een nacht eerder geboekt en probeerden deze nacht terug te geven. Toen we aankwamen zeiden ze dan, onze kamer was nog niet klaar, pas in de namiddag. Bij het betalen de volgende dag werd ons verteld, we moesten de eerste nacht ook betalen, omdat de kamer verder niet kon worden verhuurd... Dan had die ook wel vroeg in de ochtend toen we aankwamen klaar moeten zijn. De kamer is voor 330 Euro veel te duur... De tuin is een grap...

Centraal gelegen.

., 22-8-2013

Liefdevol ingerichte kamer met een moderne, grote badkamer. Het personeel is heel vriendelijk. De ligging is centraal, direct naast het station en op slechts enkele minuten van het stadscentrum. Het hotel beschikt over een zwembad, wat voor een aangename afwisseling zorgt op zakenreis.
Gereisd anders in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Partner Bayerischer Hof in Bayreuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Partner Bayerischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Partner Bayerischer Hof scoort een 6.2 uit 10 op basis van 5 reviews.