Accommodaties Bamberg

7° / 23°

31 juli 2015

Bamberg
20 beoordelingen
Wordt Bamberg je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Bamberg.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Bamberg bij:

43 Accommodaties Duitsland, Beieren, Bamberg

Alleen accommodaties in Bamberg worden getoond
Je hebt gekozen Land
Duitsland
Regio
Beieren
Bestemming
Bamberg
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Bamberg Type accommodatie
Appartementen in Bamberg (4)
Campings in Bamberg (1)
Prijs / kwaliteit (8)
Eten (6)
Kamers (10)
Inrichting (1)
Staat van het sanitair (1)
Aantal sterren
Expedia.nl (12)
Otel.com (2)
Vrij Uit (2)
Ebookers.nl (2)
Boek direct bij Zoover (1)
Accorhotels.com (1)
Minimaal 1 (35)

8,6
6 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Een mooi en goed gelegen stadshotelOvernachtingshotel.
8,4
24 beoordelingen
1,2 km tot centrum
5 beoordelingen
Congres hotel
11,4 km tot centrum
goede kwaliteit voor weinig geld
2,5 km tot centrum
Prima hotel, dichtbij de Autobahn
0,3 km tot centrum
iets speciaals!
Perfecte ligging en service
Dichtbij het centrum
1,6 km tot centrum
Goed, voordelig gezien gratis parkeergelegenheid
2,9 km tot centrum
7,1
15 beoordelingen
4,3 km tot centrum
leuke camping om de stad Bamberg te bezoekenCamping dicht bij een prachtig stadje.
7,2
5 beoordelingen
0,5 km tot centrum
Leuk hotel maar massaalVoor herhaling vatbaar
0,6 km tot centrum
Middenklasser
2,7 km tot centrum
 1 2 3

Bamberg scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Wordt Bamberg je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Bamberg. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Bamberg. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Bamberg. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 4 Appartementen, 1 Camping, 36 Hotels en 2 Gasthof in Bamberg. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 77 vakantiefoto's van Bamberg. Je kunt 2 video's van Bamberg bekijken. Lees de 20 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Bamberg. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Bamberg. Bekijk ook andere accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Beieren.