4,8

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Residenz Wellnesshotel Bad Windsheim in het Nederlands

prima hotel in mooie stad

maryon, 8-8-2012

wij hebben dit hotel gehad als overnachtingshotel (2 nachten)vanuit Italie. Het is een prima hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet. Het avondbuffet vond ik sober met weinig keuze (1x vlees, 1x vis).

Het hotel grenst aan de achterkant aan een supermooi park waar je prima kunt wandelen. Ook het stadje is mooi om door te lopen. Wij waren blij met de extra overnachting die we geboekt hadden

Gereisd met partner in juli 2012

goed hotel

cma.pma, 8-6-2012

Wij hadden een voucher. Welkom was prima. Kamer was buitenverwachting goed. Ruim, schoon, goede bedden. En wij hadden een balkon. Het buffet sávonds was een smakelose hap. Wel van alles wat maar niet op smaak gebracht. Ok deden ze moeilijk omdat wij geen half pension hadden, waar wij achteraf erg blij mee waren. In het stadje Bad Windsheim zijn genoeg leuke en goedkope eetgelegenheden.

Ook is er aan de overkant een goede sauna. Je kunt in de omgeving prima wandelen en fietsen. Ook met gewone fietsen, maar wel met versnellingen. Wat wij wel raar vinden is dat je moet betalen voor parkeren. 5 euro p.d.

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz Wellnesshotel Bad Windsheim in Bad Windsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz Wellnesshotel Bad Windsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz Wellnesshotel Bad Windsheim scoort een 4.75 uit 10 op basis van 4 reviews.