De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Neu Meran**** bij :

1 review over Hotel Neu Meran in het Nederlands

Fantastisch uitzicht, heerlijk rustig gelegen

liesbeth en michel, 9-8-2011

Heerlijk hotel, ptrachtig gelegen. Lekker ontbijtbuffet, niet te uitgebreid, maar meer dan je thuis hebt. Gebakken spiegeleitje en roerei kun je onbeperkt lekker vers door de chefkok laten bakken. Chefkok is eigenaar van het hotel en kookt uitstekende menu's. Prijzen in restaurant zijn gemiddeld tot iets hoger, maar in de in de buurt gelegen hotels/restaurants Niederalm en Padingeralm kun je ook heerlijk eten tegen goedkope prijzen. Ook onze 2 teckels waren hier overal van harte welkom. Ook in het hotel overigens. Naar het centrum loop je ongeveer een half uurtje. Het was er zo heerlijk dat wij in ieder geval nog een keer teruggaan.

Overigens hoefden wij voor onze zoon van dertien alleen maar het ontbijt te betalen en voor onze teckels maar 50% van de prijs van 1 hond. Dat was een welkome meevaller van de eigenaar.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neu Meran in Bad Reichenhall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neu Meran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neu Meran scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.