Hotel Almrausch ***

Hotel Almrausch
Almrausch

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Almrausch bij:

1 review over Hotel Almrausch in het Nederlands

Net hotel

rtvd, 9-8-2014

Plus: Almrausch is een net hotel met schone kamers (met gratis wifi). Er is gratis parkeer gelegenheid achter het hotel. Het hotel ligt in een rustige villa-wijk met vele hotels. Met 10 minuten lopen ben je in het centrum. Het ontbijt is uitstekend. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Min: Er is geen airco. Dat wisten we van te voren. Maar het kan toch aardig warm worden op de kamer. En het hotel heeft geen lift. Onze kamer zat op de eerste verdieping,maar je zal maar een kamer op de derde verdieping hebben; dan wordt het wel flink slepen met de bagage. NB. Ook dit wisten we van te voren. Onze comfort kamer was ongeveer 17 m2; terwijl op de touroperator site een oppervlakte van 27 m2 aangegeven stond. Bij aankaarten leverde dit alleen een verontschuldiging op met het doorschuiven van de schuld naar de bookingsite, geen reductie.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almrausch in Bad Reichenhall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almrausch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almrausch scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.