Appartement Kranzlhof

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Appartement Kranzlhof in het Nederlands

nooit meer met kinderen

michael, 17-8-2009

Kranzlhof in Bad kohlgrub is een boerderij met mooie kamers en appartementen. De omgeving is gewoon prachtig. Wij verbleven er een week met twee kinderen. Helaas is het verblijf minder goed meegevallen omdat de gastvrouw totaal niet kindvriendelijk is. Al vanaf aankomst werden we gewezen op de meest zinloze huisregels en ze deed niet eens de moeite om de namen van de kinderen te vragen. Verder zou je verwachten dat de kinderen uitgenodigd worden om een kijkje te nemen in de stallen e.d. maar ook dat gebeurde niet. Verder is het bij Kranzlhof opletten met de kurtax (toeristenbelasting). Deze zit niet in de prijs inbegrepen en wordt ook niet aangerekend tenzij je erom vraagt... Het kan weldegelijk handig zijnom de tax te betalen (eigenlijk verplicht) omdat je overal in de regio korting krijgt of gratis entree. Helaas kwamen we hier pas de dag voor ons vertrek achter... Kortom, zonder kinderen een goed adres als je de norse gastvrouw achterwege laat. Met kinderen: niet doen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kranzlhof in Bad Kohlgrub, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kranzlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kranzlhof scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.