9,2

Uitstekend

7 reviews over Camping Holmernhof in het Nederlands

Echt een super camping en zeker het sanitair.

Dini, 17-8-2017

Echt een top camping wij hadden een grote plaats dus ruimte zat. Water afvoer en stort plaats voor toilet op eigen plek. Het sanitair is super verzorgd en brand schoon, er zijn ook familie badkamers. Alle douche's voorzien van regendouche. Ook een aparte make-up ruimte en droog kap. Er staan bij de wasmachine ( 3€ Per was buurt ) en drogers ( 3€ ) ook strijkplanken die je kan gebruiken. Er heerst wel veel rust maar dat is op zich geen bezwaar. Wij hebben het goed gehad en willen zeker nog een keer terug. En winkels en supermarkten zijn ook in de buurt +/- 7 min met de auto.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Marc de Bruin, 17-8-2016

Bad Füssing is een Kurort waardoor de camping een hoog gehalte senioren heeft. Toen wij er waren stonden er ook een paar Nederlandse gezinnen met kinderen, ideaal voor gezinnen die geen drukke animatie-camping zoeken maar ook eens willen uitslapen of prijs stellen op rustige avonden. Bad Füssing is redelijk suf, de omgeving vlak en niet heel spannend voor wandelen of fietsen maar de camping is meer dan uitstekend met zéér ruime douches met stortdouche én handdouche, infoschermen op álle toiletten en zelfs een bierautomaat. Met je campingpasje kun je het tegenover liggende zwembad in en aan de camping grenst een biergarten waar je voor een paar euro eenvoudig maar goed kunt eten. Aanrader voor een rustige vakantie.
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische camping

Wigbolt, 1-10-2015

We wilden een bezoek brengen aan Passau, en na wat zoekwerk terecht gekomen op Camping Holmernhof.

Hier zijn we zeker niet in teleurgesteld, wat een geweldig mooie camping.

Ruime plekken, fantastisch sanitair, op loopafstand van Bad Füssing, kortom een super verblijf.

Schuin tegenover de camping ligt een tennispark, waar een goed restaurant bij zit, waar je gewoon op zijn Duits kan eten, goed eten voor een betaalbare prijs

Bad Füssing is een kuuroord, als je daar niet van houdt is daar niet zoveel te beleven.

De omgeving is echter mooi, je kunt er prima fietsen, zonder noemenswaardig hoogte verschil.

Op zo'n 30 km ligt Passau, wat zeer de moeite waard is om te bezoeken.

Kortom, wij hebben het er zeer goed naar onze zin gehad, de camping is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015

Werkelijk ongelooflijk mooie camping

Peter, 26-7-2015

Niet eerder in de 25 jaar dat ik nu kampeer zo'n nette camping gezien. Plaatsen zijn mooi gedraineerd. Je heb stromend water zowel drink als speciaal was water, gas telefoon internet stroom en afvoer bij je plek. Zelf met je chemisch toilet hoef je niet te lopen. En kan je in een speciale bestemde afvoer op je plaats legen. En nee geen enkele Stank komt daar vanaf. De toiletten en douches zijn echt zo verschrikkelijk mooi. Je kan zelf tv kijken als je je behoefte moet doen. Bad fussing is de moeite waard als je van sauna en thermen houd. Voor Kids is er niet zo veel te doen. Er zijn veel Duitsers die hier komen kamperen om dan heerlijk op kosten van de zorg verzekering te kuren. Wij gaan hier zeker weer naar terug
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige camping

moniek, 27-9-2014

Mooie camping, super de luxe en schoon sanitair. Geen nederlanders op de camping en allemaal oudere gasten.
Gereisd met partner in september 2014

Een super, super mooie camping.

Bert en Lidie, 4-7-2013

Wij hebben 2013 op camping Holmernhof gestaan. We kunnen deze camping zeker aanprijzen bij 60+. Het is een super, super mooie camping. Super de lux sanitair nog mooier dan in een hotel. Op je campingplaats is alles aanwezig, water, elektra, tv, telefoon, Wiffi, gas, afvoer vuilwater en afvoer voor je chemisch toilet. Het is op de camping zeer rustig. We denken dat de camping voor gezinnen met kinderen niet zo geschikt is (te rustig). In die periode waren wij de vier enige Hollanders dus Hollanders op naar Holmernhof in Beieren. In de plaats Bad Füssingen is van alles te doen, heel veel kuurbaden, winkels, hotels, restaurants en pensions. Je kunt ervoor een redelijk bedrag niet duur eten. Het openbare zwembad naast de camping is gewoon geweldig en voor campinggasten gratis. En wat zeker een aanrader is het Johanusbad voor € 12,50 kun je de hele dag verblijven in een kuurbad met wel 7 zwembaden. Dat kom je in Nederland niet tegen. En wat een groot voordeel is je kunt er geweldig fietsen.
Gereisd met partner in juni 2013

mooie en rustige camping

fam.Schmitz, 7-8-2009

Deze camping met zo'n 200 staanplaatsen ligt in het kuurstadje bad fussing.Mooie plaatsen,vriendelijke mensen aan het onthaal.Pracht van een sanitair.Er zijn enkele houten speeltuigen voor de kinderen,plus een een grote mooie ruimte met tv en dvd en wat speelgoed voor als het slecht weer is.Op de camping is er geen zwembad, maar je krijgt pasjes voor gratis inkom in het mooie stads openluchtzwembad, met een badje voor kinderen,een apart bad met 2 springplanken,een 50 m bad, en een groot bad waar je mag spelen.Er zijn op zo'n 250 m restaurantjes, winkels,thermaalbaden,enz...Het vlakke landschap leent zich heel goed voor fijne fietstochten; je zit ook maar zo'n 8 km van oostenrijkse grens.Misschien een nadeel,er zijn vooral oudere mensen zowel op camping,zowel in het stadje,dit vooral omdat er veel mensen komen herstellen.
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holmernhof in Bad Füssing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holmernhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Holmernhof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 384 reviews.