Hotel Gundelsberg ***

Gundelsberg

1 review over Hotel Gundelsberg in het Nederlands

Supersupersuper

m berghout-zeelenberg, 11-3-2013

Het was even een steil stukje omhoog in de sneeuw, maar wat een waar voor je geld. Een supervriendelijke dame stond ons al op te wachten toen we aankwamen rijden. Keurig gelijk de sleutels overhandigd en meegelopen naar onze kamer. Die overtroffen onze stoutste verwachtingen. Wat een ruimte en wat keurig. Mooie badkamer en zelfs een keukentje in onze kamer. Alles in het hotel zag er keurig uit. Bij navraag of er gebruik gemaakt kon worden van de sauna werd deze gelijk aangezet en bleef speciaal voor ons nog uur langer branden.

Ook het ontbijt was goed. Thee van blaadjes, vers gekookte eieren, lekkere en diverse soorten brood, van wit tot zuurdesem.

Voor ons zeker een aanrader om de volgende keer daar weer een tussenstop te maken, op weg naar de wintersport!!!! Super.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gundelsberg in Bad Feilnbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gundelsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gundelsberg scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.