6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Sonnenkanzel bij :

2 reviews over Pension Sonnenkanzel in het Nederlands

Voor 1 nacht prima

Ingrid, 6-8-2017

Prachtige ligging, schone kamers, niet heel vriendelijk ontvangst, vooral toen ik vroeg naar half pension (dit bleek geen warm eten te zijn) en ik opperde om dan maar ergens uit eten te gaan (na 7 uren in de auto heb je wel trek). 'n Aanrader is tegenover 't Dorint hotel in 't park, betaalbaar eten en goed.

Ontbijt was prima. Kortom voor 1 nacht prima

Gereisd familie in augustus 2017

Teleurstelling !

J. Veeningen, 9-9-2014

Wij dachten na aanleiding van de beoordelingen bij een bekend boekingsbureau, bij Café Pension Sonnenkanzel een leuk, gezellig pension te hebben geboekt, maar helaas viel het, met name het eten, behoorlijk tegen. Het ontbijt was verder wel goed, maar het "zelfgebakken brood" kwam uit de vriezer en veel producten komen gewoon uit een "pak", zoals bijv. de sappen. Het halfpension was helemaal een teleurstelling ! Dit bleek een broodmaaltijd te zijn met een voorafje, het beleg was voor ons wat heftig (bijv, bloedworst, heel grof tartaar, geitenkaas). Mijn man en ik zijn makkelijk met eten, maar toen zij merkte dat het ons niet smaakte, maakte zij de opmerking dat zij hier besliste en wij thuis zelf konden eten wat wij wilden....thuis betaal ik niet 7 euro p.p. voor een broodmaaltijd !! Deze opmerking uitte zij ook al tegen andere gasten. De kamer was wel goed en schoon.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnenkanzel in Bad Brueckenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnenkanzel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonnenkanzel scoort een 6.75 uit 10 op basis van 3 reviews.