9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Steigenberger Drei Mohren***** bij :

5 reviews over Hotel Steigenberger Drei Mohren in het Nederlands

Drei Mohren Augsburg.

., 28-11-2013

Zeer goede ligging in de binnenstad, competent personeel, uitgebreid en gevarieerd ontbijt en een zeer goed ontworpen en ingerichte badkamer.

Perfect zakenhotel.

., 27-11-2013

Perfect zakenhotel, dat vooral door zijn fantastische service zowel bij het inchecken, bij het ontbijt als ook bij het uitchecken boven de massa uitsteekt. Het enige punt van verbetering vind ik de menukaart van de bar, die wat weinig keuze en echt dure prijzen bood, zodat men als lang werkende zakenreiziger eerder op een restaurant in de omgeving terug moest grijpen, die niet bepaald door de lange openingstijden schitteren. De kwaliteit van de kamers is ook uitstekend te noemen, niet alleen wat betreft de verwerking van het exterieur, maar ook wat betreft de zuiverheid, comfort en geluiddichtheid tegen het straatlawaai en de buurkamers. Ik kan het hotel zeker voor zakenreizigers aanbevelen.

Uitzonderlijk hotel!

., 17-11-2013

Een heel uitzonderlijk hotel! Zeer centraal, maar toch is het rustig op de kamer. Zeer luxueuze inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor een stedentrip!
Gereisd anders in november 2013

Mooi hotel in het centrum van Augsburg.

., 14-10-2013

Op mijn zakenreis heb ik drie dagen in dit droomhotel midden in Augsburg doorgebracht. Het hotel is heel mooi ingericht, mijn kamer was niet de grootste, maar volkomen in orde en schoon. Het ontbijt en de service bij het ontbijt waren helemaal top, alles wat je graag eet, was er en ik heb er niets gemist. De spa is groot genoeg en het was er niet druk. Zou op elk moment terugkomen.
Gereisd anders in oktober 2013

Huis op de eerste plaats.

., 9-10-2013

Top hotel zowel voor zakelijke als voor particuliere reizigers. Zeer goede service, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd anders in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Drei Mohren in Augsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Drei Mohren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Drei Mohren scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.