Hotel Alpenhof ***

8,4

4 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

grote familiekamers

Marij vlok, 30-3-2009

Keurig hotel met zeer grote familie-

kamer. lekkere bedden en heel goed avondeten. Onbijt was prima ook voor kleine kinderen. Mooie ruime slaapkamers en een lekker balkon.

Direct aan de autobaan. Een echte aanrader voor als je naar italie of kroatie gaat.Prijs onder de 100 euro voor 4 personen. waar krijg je dit nog????

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

leuk hoteletje op weg naar Kroatië

lesage, 16-8-2008

we hadden dit geboekt via e-mail.

kamer voor 5 personen (3kind)echter bij onze late aankomst na files 21.45u was onze kamer reeds doorverhuurd.

we kregen echter een zeer klantvriendelijke manager die ons een alternatief voorstelde met 20% prijsvermindering.Zeer knus en mooi hotel met een lekker ontbijt.Een aanrader als tssstop naar het zuiden.

Gereisd familie in augustus 2008

Ben Koster, 21-12-2007

Er waren nieuwe eigenaren en we waren met 2 personen Het eten werd met een tussentijd van 25 minuten per persoon opgediend. Kwaliteit matig / redelijk. We zijn er niet meer geweest
Gereisd met partner in juli 2007

Fam. Kohler- Kind, 10-10-2007

Mooi gelegen en net gasthof. Goede keuken. Rustig dorp met mooi dorpsplein. Tal van bezienswaardigheden in de buurt zoals Bad Reichenhall 7 km. Berchtesgaden, Salzburg 15 km.

Obersalzberg ( eaglesnest ) en mooie meren zoals Konigsee,Mondsee, Chiemsee e.a. Aanrader

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Anger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.