Hotel Vienna House Easy Amberg

7,4

5 reviews over Hotel Vienna House Easy Amberg in het Nederlands

aan te bevelen

Henny, 20-6-2009

We waren hier met een groep op doorreis voor 1 nacht. Ruime mooie kamer, goede badkamer, goede bedden.

Eten was ook prima

Gereisd met vrienden in juni 2009

schoon en net hotel

Axel Steenhuisen, 12-8-2008

Van 2 op 3 Augustus j.l overnacht met touroperator,goed ontbijt dicht bij centrum ,goede en schone kamers,badkamer schoon en ruim

geen koelkast aanwezig.

geen airco,prima bed,avondeten aan de weinige kant maar kan te maken hebben met het budget van peter langhout

Gereisd met vrienden in augustus 2008

schoon ,netjes vriendelijk personeel

Axel Steenhuisen, 12-8-2008

wij zijn hier met touroperator van 2 op 3 augustus geweest,nette en schone badkamer,ontbijt goed,goed bed kortom voor een 3 sterren hotel perfect,vlakbij het centrum met vele terrasjes
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Aleks, 24-7-2006

Heel toevallig Anneke. Kwam ook van Ludmila naar Mercure. Kamers zijn groter en even schoon. Daarentegen vind ik het eten in Ludmila beter. Wij kregen een maaltijd aangeboden in het Congres Centrum, dit was niet bepaald mijn favoriete eten. Verder was alles prima geregeld.
Gereisd anders in juli 2006

Anneke, 7-10-2005

Wat een verademing dit fantastische hotel na de afknapper in hotel Ludmilla in Praag. Een gejoel van blijdschap ging op bij onze groep toen we dit hotel als overnachtings hotel kregen.Eindelijk schone en grote kamers en een normale maaltijd. Zo kan het dus ook! Blijdschap alom.
Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vienna House Easy Amberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna House Easy Amberg in Amberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna House Easy Amberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vienna House Easy Amberg scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.