Camping Zur Mühle

7,2

22 reviews over Camping Zur Mühle in het Nederlands

Heerlijk rustige plek!

Dewi, 13-8-2017

We zouden 2 nachten blijven, maar het zijn er uiteindelijk 3 geworden. Het was er heerlijk rustig, auto kon bij de tent staan en goed geregeld met elke ochtend verse broodjes.

Het enige nadeel was dat we een hele stijle heuvel op moesten lopen om naar de tent te gaan, maar daar was weer het enorme voordeel van, dat we een ontzettend mooi uitzicht hadden!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige lokatie

Mario Peeters, 19-7-2017

Fijne plek om vertoeven, perfect onderhouden sanitair en zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaars!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Midden in de natuur

Marloes, 23-7-2016

Tweemaal op deze camping verbleven waarvan de laatste keer alleen. Mede om de rust en de aardige eigenaren zag ik dat wel zitten. De berichten over onaardige eigenaren snap ik eigenlijk ook niet zo goed. In het hoofdseizoen zijn ze heel druk, dat wel, maar ze zijn erg behulpzaam. Even een trein route voor je uitzoeken, tips over de omgeving geven en zelfs een teek verwijderen doen ze niet moeilijk over.

Stijl weggetjes naar de bovengelegen plaatsen. Voor mensen die slecht ter been zijn en jonge kinderen zijn die plekken niet ideaal. Maar ik zat er prima. Prachtig uitzicht op ieder moment van de dag.

Je ziet dat er lang niets meer is gedaan aan de wegen en de muurtjes waaruit de terassen zijn opgetrokken. Het is way oud naar functioneel. De prijs is er dan ook naar..

Kortom: groen, rust, veel wandelmogelijkheden vanaf de camping, gratis met de trein in het zwarte woud en naar het zwembad in Hausach

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Het zou zo mooi kunnen zijn!

Jos & Wil, 12-6-2016

De camping lijkt bij aankomst fantastisch, wat een huis, wat een prachtplek voor een camping. Maar, de ontvangst was niet direct klantvriendelijk en gehaast.

Nadat we ons tentje hadden opgezet bekeken we de camping. Ooit was dit een prachtige en goed verzorgde kleine camping. Zo een met slechts een stuk of zeven grote staanplaatsen, enkele plekken voor caravans en verschillende kleine plekjes voor trekkers. Nu maakt de camping een onverzorgde en verwaarlosde indruk. Overal onkruid, slecht ondrhouden paadjes e.a.

Ontzettend jammer, want met een klein beetje meer moeite kan dit opnieuw een supercampjng worden. S"avonds laat arriveerden een groepje zeer luidruchtige seizoenswerkers.

Heel graag gaan we terug naar deze omgeving. Jammer genoeg dan niet naar deze camping. De combinatie van een tekort aan klantvriendelijkheid en de verwaarlozing geven onvoldoende garantie op een ontspannen verblijf.

Gereisd met partner in juni 2016

Super vakantie!

Iris en dirk, 7-8-2015

Een erg mooie terras aangelegde camping, wij stonden op s12. Een hele mooie plek, met fantastisch uitzicht. Aardige mensen van het personeel, totaal geen last van gehad. Fijn terras beneden, je kan wat te drinken pakken en dan schrijven ze het op, ook helemaal niet duur. Je kan er fantastisch wandelen/fietsen en in de buurt zijn er veel dingen voor kinderen te doen ( rodelbaan, mijnen, grotten, zintuigenpad vanalles. Wij zijn een jong stel, en wij hebben het fantastisch gehad. Het fijnste staan is gewoon met een tent, het is best stijl dus met caravan of vouwwagen heb je niet de mooiste plek.

Kortom, top locatie!

teleurstellend een afrader

T. Moekotte, 30-7-2015

te kleine kampeer plaatsen en overvol. sanitair te weinig en te krap. niets zit bij de prijs in. voor 1 nacht staan incl wifi 27 euro kwijt .(caravan met 2 personen) en dat is zonder douchen. dat kost ook nog eens 0,50 euro voor krap 3 minuten. wel een mooi uitzicht en dat is dan wel weer gratis. wifi kost 1 euro per dag en als je 1 dag blijft 3 euro en dan duurt de dag van 17.00 uur tot 10.00 uur. een waardeloze camping voor mij een echte afrader.

Mooie omgeving, basic camping

Hanneke, 27-7-2015

Camping zur muhle is mooi gelegen in het Zwarte Woud. Omgeving is perfect voor wandelen en wielrennen (wat wij gedaan hebben). Verder was er voor ons (jong stel) overigens weinig te doen in de omgeving maar we kwamen voor het fietsen en wandelen dus dat was prima. De camping zelf is mooi, maar de plaatsen zijn erg klein en je staat dicht op elkaar. Als je wat hoger gelegen zit met meer privacy moet je ver lopen naar de toiletten. Ondanks dat de camping zichzelf als rustig beschrijft hebben wij dit niet zo ervaren. Er waren heel veel kinderen (maar oké, het was ook hoogseizoen). Voor kinderen is er overigens alleen een trampoline, geen schommel, wip of veldje waar je met een bal kan spelen (wel als de camping niet helemaal vol zou staan). Camping eigenaresse was erg streng. Liep langs de tenten en maande de kinderen om stil te zijn om 10u 's ochtends. Let op: alleen contant betalen mogelijk.
Gereisd met partner in juli 2015

Matige camping in mooie omgeving

D. Schuitemaker, 26-8-2014

Het is een terrassen camping geschikt voor tenten en kleine caravans, de toegangsweg en de paden op de camping zijn smal en te steil voor iemand die slecht ter been is. Wij hebben er een week gestaan in augustus, het gras was inmiddels weg en na een regenbui was het soppen voor de caravan, de drainage was onvoldoende. De omgeving is mooi, maar wij zullen nooit meer naar deze camping gaan.
Gereisd met partner in augustus 2014

proef het zwarte woud

jan bakker, 4-8-2014

op deze plek ervaar je ten volle de schoonheid en rust van het zwarte woud, de camping is sober en er zijn regels; maar de eigenaren zijn vriendelijk en wilden alles voor ons doen. grote plus was voor 2€ de hele periode gratis trein en bus, waardoor wij de fiets tenvolle konden benutten; met de trein omhoog en de fiets naar beneden. Zo hebben we het hele Kinzig dal befietst
Gereisd met partner in juli 2014

Oase van rust

Mark K, 18-8-2013

Wij komen al jaren op deze mooie camping. Toegegeven, de voorzieningen zijn beperkt (alleen het hoognodige), maar wij kamperen ook graag met minimale voorzieningen.

Een terrassenkamping is niet voor iedereen weggelegd, maar als je komt voor een mooie omgeving, serene rust op de camping (zeker in voor- en naseizoen) en genieten van de natuur, dan is deze camping fantastisch. Als je luxe en veel voorzieningen wil zou ik verder zoeken.

Ik lees in enkele beoordelingen dat de eigenaren soms onvriendelijk overkomen. Onze ervaring is dat Schwarzwälder in het algemeen eerder trotse mensen zijn, wellicht een beetje stug, maar als je ze vriendelijk benadert zijn ze absoluut vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zur Mühle in Wolfach-Kirnbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zur Mühle scoort een 7.18 uit 10 op basis van 25 reviews.