Hotel Mainperle

Hotel Mainperle
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mainperle bij :

2 reviews over Hotel Mainperle in het Nederlands

heerlijk hotel met zeer goede keuken

marc depester, 16-9-2011

Prijs/kwaliteit zeer goed! De kamers zijn ruim en rein. Je kan er ongelooflijk lekker eten , er is oa een keuze uit circa 70 schnitsels ! Op wandelafstand is er een zeer grote Biergarten , waar het goed vertoeven is! Eten en drank zijn super, en de kids kunnen zich uitleven in de speeltuinen. Het hotel igt op 3 km van het oude centrum van Wertheim, of met de auto of via het voetpad naast de rivier! Je kan de Romantische strasse volgen om de onmiddellijke pareltjes te ontdekken , wij stoppen er zeker nog eens wanneer we terug komen van Oostenrijk !
Gereisd met partner in september 2011

Gezellig hotel

Chris, 12-7-2011

Eenvoudig maar gezellig hotel.

Prima om eens een keer te overnachten.

Er was alleen geen kinderbed aanwezig wat we wel hadden gereserveerd.

Onze kleine heeft maar tussen ons in geslapen.

Hiervoor kregen we wel duizend maal excuses en een drankje aangeboden.

Het restaurant is een aanrader ( de schnitzeloase )

Met wel 70 verschillende schnitzels!

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mainperle in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mainperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mainperle scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.