6,1

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Azur Wertheim am Main bij :

31 reviews over Camping Azur Wertheim am Main in het Nederlands

Mooie camping maar toe aan renovatie

M. Meijerink, 16-9-2016

Sanitaire voorziening is oud en al geruime tijd aan vernieuwing toe. Er wordt dagelijks meerdere malen gepoetst maar het heeft niet zoveel zin meer. Het is haast niet meer fris te krijgen.

Restaurant hebben we niet geprobeerd omdat de atmosphere ons er niet aansprak.

De ligging van de camping is mooi aan de Main en op korte afstand fietsen van Wertheim. Supermarkten voor dagelijks inkopen om de hoek. Heel mooi zwembad naast de camping waar de toegang voor campinggasten gratis is.

De camping wordt veel voor gasten op doorreis gebruikt waardoor het vaak een komen en gaan van mensen is. Een band met campingburen opbouwen, als dat al de wens zou zijn, is moeilijk.

De internetverbinding op de camping is gratis. Wij hebben hier gebruik van gemaakt. Werking van het internet was prima.

Gereisd familie in augustus 2016

Voor een nachtje te doen maar wel prijzig

M Smit, 6-8-2016

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Wel jammer dat de telefoon niet opgenomen wordt als je vantevoren wilt informeren voor een plaats. Maar volgens mij altijd wel plek vrij op deze camping. Voor ons een overnachting op doorreis. Gezin met 2 kids 42 euro. Prijzig voor een simpele nacht op een grasveld waar we eerst maar eens met de schep de zwanendrollen hebben verwijderd. Sanitair is enorm verouderd. Redelijk schoon maar door ouderdom muffig. Door het weer geen gebruik kunnen maken van het naastgelegen zwembad. Prima voor een keer maar voor ons geen herhaling. Geen last gehad van lawaai door verkeer boten of treinen.
Gereisd familie in augustus 2016

camping met heel veel potentie

renehi, 15-7-2016

Plekken zijn mooi en schaduw rijk voor tenten en voor campers wat meer open plekken. De naastgelegen openluchtbad is gratis toegankelijk.

Wat betreft het geluidsoverlast van de trein, die is niet noemenswaardig. Camping restaurant hebben alleen patat gehaald, deze waren goed gebakken. In de buurt zit een goede biergarten, op loopafstand.

De douches zijn een totale aanfluiting. Gelukkig zijn we al wat gewend aangezien we jarenlang in Oostblok landen hebben gecampeerd. De toiletten idem, die werden wel elke dag schoongemaakt. Maar een renovatie is noodzakelijk. Ook de afvalbakken staan, mooi naast de ingang zonder zicht barrière. In de aanwezige Plantenbakken staat verdord gras en de geraniums bloeien ook niet echt florisant.

Aangezien het weer goed was konden we ons elke dag normaal in het zwembad douchen en hebben we een goede vakantie gehad. Ook is er in de omgeving genoeg te doen.

Maar een beetje meer passie voor het werk zou deze camping geen slecht doen.

Gereisd familie in juni 2016

Beheerders van camping krijgen een onvoldoende.

Steentjes, 13-7-2016

Vorige beheerders hadden meer kennis van zaken en kwamen vriendelijker over en gaven meer informatie dan de huidige nieuwe beheerders.

Camping ligt erg mooi en fijne plekken, die je zelf mag uitzoeken.

Echter veel overlast van eenden en zwanen op het grasveld,die daar ook hun behoefte doen!

Sanitair is ernstig verouderd en aan een opknapbeurt toe. Verder wel schoon.

Restaurant ongezellig en schnitzels uit de frituur, wat wij niet zo smakelijk vinden.

Beneden een zgn. biergarten, die er onverzorgd uit ziet.

Jammer want wij kwamen erg graag op deze camping, maar zoeken nu iets anders.

Prijs in juli 30,00 euro voor 1 nacht erg hoog, gezien het voorgaande verhaal.

Gereisd met partner in juni 2016

Goedkoop

roersma60, 5-7-2016

Mooie camping, die beter kan.

Prima ontvangst, zelf plekje zoeken.

Het was nog niet heel druk, dus plaats genoeg, voor een nachtje 16 euro betaald voor 2 personen staanplaats met stroom en de hond.

Restaurant ook goedkoop en goed, deze was qua wachttijd enorm verbeterd ten opzichte van vorig jaar.

Sanitair moet men echt iets aan gaan doen, wel schoon maar ernstig verouderd.

Broodjes besteld, die zijn de volgende dag om 08:30 uur beschikbaar.

Als je op doorreis bent is dat misschien wat laat.

Slagboom van de camping gaat (pas) om 08.00 uur open, misschien ook een tikje laat.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping, mooie ligging!

Baarslag, P.H., 23-5-2016

Vriendelijk personeel, goed restaurant Jammer dat de Wifi verbinding niet operationeel te krijgen bleek, ondanks hulp en advies van personeel, bij de receptie leek het goed te gaan maar eenmaal terug op lokatie niet meer.
Gereisd met partner in mei 2016

Prima voor 1 nacht

JG, 20-8-2015

Op weg terug van vakantie hebben we hier 1 nacht vertoefd. Voor een grote camping als deze stonden er maar weinig vakantie gasten. Het algehele onderhoudt van de gebouwen en sanitair was matig. Wel was het sanitair schoon.

De receptie blijkt niet 27/7 open te zijn maar als je na 18.00 binnen komt kun je in de kantine, die overigens door Nederlanders gerund wordt, een formulier invullen.

Kijkend naar de staat van de camping en de prijs (plm €45,- voor 4 pers) moet ik zeggen dat ik het aan de dure kant vind. Wel waren de mensen erg vriendelijk.

Gereisd familie in juli 2015

Niet slecht voor de doorreis, sanitair moet beter

roersma60, 3-7-2015

Voor onze reis naar Italië een prima overnachtingsplek.

Sanitair is schoon maar verouderd.

Trein rijdt voorbij naast de camping kan wat overlast bezorgen.

Restaurant op de camping is kwalitatief goed zeker gezien de prijs.

Je moet wel veel geduld hebben, de mensen werkzaam in het restaurant hebben het vooralsnog niet in de vingers en zijn chaotisch. Zeker een uur gewacht, en het was nog niet eens druk! Dat wordt nog wat tijdens het hoogseizoen.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie, rustige camping

M. Nijsten, 24-3-2015

De camping ligt op een prima locatie langs de rivier de Main. Het uitzicht over de rivier is wijds en gemoedelijk. Het is vooral een doorreiscamping voor campers, maar lekker rustig en goed als uitgangsbasis voor (fiets)tochtjes.Plek langs het water zou ik niet kiezen: bij regenval staat de tent zo onder water. Sanitair is oud maar echt heel schoon.

Het naastgelegen gemeentelijk zwembad is inbegrepen en heel uitgebreid en netjes. Er is veel toezicht en de jongelui amuseren zich er uitstekend zonder nare toestanden. Wel even de regels navragen, over een struikje springen is er niet bij...

Beheerders zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Bij hevige regenval waarbij de plek onder water komt te staan bestaat de mogelijkheid om in een klein huisje bij het speelterrein te overnachten. Voor kleinere kinderen is er een speeltuin met klimtoestel, schommel en speelhuis, maar niet geschikt om er de hele dag te vertoeven. Geen animatie.

Prijs/kwaliteit ligt gunstiger dan de campings in Frankrijk!

Gereisd familie in juli 2014

Verouderde camping op een mooie plek

Gert en Corine, 4-9-2014

De camping is verouderd, maar de ligging aan de Main is erg mooi.

Plus punten:

Ruimte, Voordelige familieprijs, zwembad er pal naast (gratis voor campinggasten), Supermarkten op fietsafstand, Station op loop afstand, mooie fiets mogelijkheden, geen annimatie disco etc.

Min punten: Camping is verouderd (wordt wel netjes bijgehouden), Sanitair idem, geen annimatie disco etc., lawaai van weg, water, spoorlijn, helaas ook 's nachts wel. Dit valt overigens in de caravan wel mee, maar in een tent zijn oordopjes aan e bevelen.

Camping wordt veel gebruikt door passanten, ligt dicht bij de snelweg.

Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azur Wertheim am Main in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azur Wertheim am Main zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Azur Wertheim am Main scoort een 6.1 uit 10 op basis van 32 reviews.