Vakantiehuis Großmann

Vakantiehuis Großmann
Großmann

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Großmann bij:

1 review over Vakantiehuis Großmann in het Nederlands

Geweldig!

James, 10-1-2013

Vakantiehuis Grossman is een 100% aanrader en hetzelfde geldt voor de omgeving.

De vakantiewoning is ruim, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. De woning heeft een eigen tuin. In de tuin heb je ook alle privacy en is het heerlijk vertoeven. Tijdens ons verblijf was het geweldig weer waardoor het in de middaguren te heet was om in de tuin te zitten. Het gemeentelijke zwembad is dan een uitkomst (op 10 minuten rijafstand).

De omgeving is prachtig! We zijn al een aantal jaren in Duitsland op vakantie geweest maar het Zwarte Woud is door deze vakantie onze favoriet geworden.

Zo zijn Baden-Baden, Freudenstadt, de Schwarzwalder Hochstrasse en de Memmelsee absolute aanraders.

Het echtpaar Grossman (dat boven woont) is uitermate gastvrij en zeer vriendelijk. Je voelt je er direct welkom.

Kortom: een superweek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Großmann in Weisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Großmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Großmann scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.