Hotel Landgasthof Deutsches Haus

Hotel Landgasthof Deutsches Haus
Landgasthof Deutsches Haus

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgasthof Deutsches Haus bij:

2 reviews over Hotel Landgasthof Deutsches Haus in het Nederlands

Leuk overnachtingshotel

Stabijfan, 29-6-2017

Ruime kamer, met mooie badkamer, goede bedden, schoon. Lekker eten, in het weekend erg druk met lokale gasten.

Hele leuke streichelzoo voor kinderen. Heel erg goed ontbijt!

Minder vond ik de Wifi, geen ontvangst op de kamer, alleen in het openbare gedeelte.

Niet al het personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2017

Perfect hotel, jammer van de snelweg

Aniane, 11-9-2013

Het hotel ziet er niet heel fraai uit, maar gelukkig is er een nieuwer deel waar de kamers zijn. Wij hadden gevraagd om een familiekamer, voor 4 personen. Onze kamer was 120m2, met apart slaapvertrek voor de ouders. De badkamer was ook bijzonder groot en fraai. Bedden zijn vrij zacht.

Restaurant is groot en druk, maar eten is er goed. Ook het ontbijt is uitgebreid en prima.

Buiten is een speeltuin voor de kinderen, maar ze waren nog bezig met de aanleg van het buitenterrein (vijver met loopvlonder, sportveldje en wat dieren). Binnen is een speeltafel met houten trein en daarnaast ook diverse spelletjes.

Groot nadeel vonden wij het lawaai van de snelweg, die zich (hemelsbreed) op 200 meter bevindt. Gevolg was dat wij met de ramen dicht geslapen hebben, waardoor het veel te warm werd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Deutsches Haus in Weilheim an der Teck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Deutsches Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Deutsches Haus scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.