Hotel Tanne

Hotel Tanne

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tanne bij :

1 review over Hotel Tanne in het Nederlands

Johanneke, 19-8-2005

Hotel Tanne is een prima hotel waar wij altijd de perfecte tussenstop maken op weg van Italie naar Nederland.

Vanaf de zwitserse grens ben je er in 5 -10 minuten en zit dan heerlijk rustig weg van de snelweg (zonder de dag daarna eerst een half uur naar de autobahnte moeten rijden).

De kamers zijn uitstekend en de bedden heel goed! Ze hebben ook een prima kinderbedje.

De mensen van Hotel Tanne zijn erg vriendelijk. Onlangs heeft het hotel een nieuwe eigenaar gekregen, maar daardoor is de kwaliteit alleen maar toegenomen. (er liggen nu lekkere zeepjes in de douche...) Wij gaan al 5 jaar twee keer per jaar slapen in hotel Tanne en we zijn altijd blij als we er weer zijn en ons in het dons kunnen neerleggen...heeeerlijk!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tanne in Weil am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tanne scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.