Hotel Ott´s Leopoldshöhe ***

7,9

5 reviews over Hotel Ott´s Leopoldshöhe in het Nederlands

Prima voor doorreis

Jes, 4-8-2017

Prima hotel voor onze tussenstop naar Italië. Mooie kamer, fijn dat de luiken dicht konden! Ontbijt was ook goed.

Ontvangst had wat vriendelijker gemogen, werd amper gepraat, moesten maar een formuliertje invullen. Voor 1 nachtje niet iets om moeilijk over te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Degelijk hotel, niet bijzonder, goede kwaliteit

P. van Velzen, 12-6-2017

Hebben dit hotel als doorreishotel uitgekozen. Zoals dit hotel zijn er vele: goede degelijke kwaliteit, prima service, maar niet heel bijzonder. Kamers en sanitair goed schoon, alles goed onderhouden en degelijk ontbijt. Parkeren op eigen terrein. Handig gesitueerd naast het benzinestation en om de hoek van het kleine centrum van Weil am Rhein met horeca. Aan de overkant het station waar je de trein naar Basel nemen kunt
Gereisd met partner in mei 2017

Heel fijn doorreis-hotel

Marja, 30-9-2016

We hebben hier overnacht op doorreis naar Italië. Ligt dicht bij de snelweg en vlakbij het centrum met genoeg eetgelegenheden.

Schone en nette kamer en badkamer.

Dankzij de rolluiken en grote ventilator prima uit te houden ondanks de temperatuur van meer dan 30 gr.

Ontbijt uitgebreid en lekker.

Vriendelijk personeel en een versnapering voor onderweg bij het afrekenen.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne overnachtingsplek

BvG, 23-4-2015

Wij hebben hier overnacht op de terugreis vanuit Italië sept. 2014. Ligt dichtbij de snelweg. We kwamen 's avonds aan en hebben ons eigen babybedje even gepakt (we hadden onderweg pas geboekt). Fijne kamer en het ontbijt was een feestje, heerlijk. Tripptrapp stoel voor de kleine en het personeel zeer vriendelijk. Je krijgt bij uitchecken nog een traktatie mee voor onderweg.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Tussenstop voor autoreis vanuit Italie

Bjorn van Beek, 29-6-2012

Dit hotel is ons aanbevolen door een ander hotel in Weil am Rhein, Axion hotel, toen zij helaas volgeboekt zaten. Een verrassing dus, die onze verwachtingen heeft overtroffen. Hotel Ott's ligt 5-10 minuten vanaf de snelweg, net boven Basel. Het ligt midden in een woonwijk, rustig gelegen. Zeer vriendelijk personeel, triptrap stoel stond klaar en het avondeten was heerlijk, ook de wijn. Chef kwam langs of alles naar wens was. Wifi tegen betaling mogelijk, beetje trage verbinding.

Hotelkamer schoon, ruim, familiekamer dus aparte kamer voor de kids met (lang) ledikant en stapelbed, grote douche en balkon. Lekker uitgerust de volgende ochtend naar het uitgebreide Duitse ontbijt met vers fruit, soorten broodjes, thee en koffie, prima verzorgd!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ott´s Leopoldshöhe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ott´s Leopoldshöhe in Weil am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ott´s Leopoldshöhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ott´s Leopoldshöhe scoort een 7.92 uit 10 op basis van 5 reviews.