Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Kurihof in het Nederlands

zeer vriendelijke mensen.

patricia malischewski, 16-10-2014

Als je van dieren houd en kinderen hebt ben je bij de familie kuri aan het goede adres. Alles kan en alles mag. Top vakantie gehad!!!
Gereisd met partner in mei 2014

Fantastische plek

Angeline Gloudemans, 19-8-2012

Aan het einde van een schitterend dal hebben wij genoten van de omgeving en de gastvrijheid van de familie Kuri. Een vakantiewoning waar alles aanwezig is wat je nodig hebt (zelfs een vaatwasser) met een schitterend uitzicht over het dal. Veel dieren zijn aanwezig op de boerderij en geheel vrijblijvend kun je daar ook van genieten. De gemoedelijkheid en gezelligheid die wij hebben ervaren is fantastisch. Wij zijn er maar 1 week geweest, veel te kort. Dus we gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kurihof in Waldkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kurihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kurihof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.