Camping Albgau

5,9

6 reviews over Camping Albgau in het Nederlands

Goed hoor

Olga en marcel, 18-1-2017

Leuke camping , ze zijn de camping aan het opwaarderen ,schone douches en toiletten ,voor 0,50 erocent kun je douchen ,het terras en kantine zijn al mooier gemaakt en het eten is lekker en genoeg ,wel voor de gewone restaurant prijzen , als je geen grote eter bent kun je een kleine teller bestellen ,haast alles kan
Gereisd met partner in juli 2016

Gewoon goed

Rut Ger, 20-8-2016

Als tussenstop een fantastische camping. Ontspannen sfeer, vriendelijk ontvangen en een goed sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten. Volgende keer weer.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Goede doorreiscamping, pal achter klein station.

andre, 5-8-2016

Vriendelijke ontvangst, ruime plekken, niet te moeilijk.

Douches en wc's een beetje gedateerd, maar wel schoon.

Uitkleden in een gemeenschappelijke ruimte en voor 50ct douchen achter een gordijntje. Wat mij betreft prima hoor!

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Joke Verbeek, 3-9-2015

Wij reizen met een camper. Bij aankomst zagen wij een kaartje dat het om een Acsi camping zou moeten gaan. Ik vroeg toch de prijs nog even om verwarring te voorkomen. De eigenaar vertelde dat de prijs €11,- was per overnachting incl water. Toen ik ging afrekenen moest ik € 21,- betalen en op de Acsi kaart kreeg ik geen korting. Dit bedrag was de overnachting niet waard er was absoluut geen enkele luxe te bekeken. Wij voelen ons beetgenomen.
Gereisd met partner in september 2015

Dit nooit meer.

Hai, 17-6-2013

Op reis naar Oostenrijk als tussen camping gebruikt. Bij aankomst bleek al snel dat dit niet de camping was die we gewend waren. Restaurant zag er beter uit dan het eten zelf, friet was te klef om te eten en het was het allemaal net niet. Caravans met gesneuvelde ruiten, krakkemikkige electra aansluiting. Tip voor een ieder, zoek even verder,iets slechters zul je niet gauw vinden.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Nooit meer

Heidi, 5-4-2011

Als tussenstop kwamen we op deze camping terecht, wat een naargeestige plek. Het begon al bij de receptie, niet bemand en op de bel reageerde ook niemand. Dan maar door naar het restaurant, waar het verschrikkelijk stonk naar oud frituurvet. Daar speelde men elkaar de bal toe, tot eindelijk iemand de slagboom toch voor ons opende. De staplaats was in orde, de toiletten ook. Maar de douches waren niet om aan te zien, er hing slechts een gordijntje voor, verkleden en afdrogen moets in de algemene ruimte. Nog nooit zo'n slechte camping meegemaakt, en we betaalden er meer voor dan voor vele andere goede campings waar we geweest zijn.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albgau in Waldbronn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albgau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Albgau scoort een 5.89 uit 10 op basis van 6 reviews.