Hotel Golden Tulip Neu Ulm ****

Ulm
Hotel Golden Tulip Neu Ulm
Golden Tulip Neu Ulm

10 reviews over Hotel Golden Tulip Neu Ulm in het Nederlands

goed hotel voor een nachtje op doorreis

oktober-25, 16-8-2016

wij hadden dit hotel geboekt voor 1 overnachting op doorreis. Het hotel is goed gelegen en op wandelafstand van het oude Ulm. Het is een mooi stadje om te bezoeken. We hadden een vriendelijke ontvangst. Onze kamer lag aan de voorkant van het hotel. Op de kamer was geen airco en omdat het zeer warm weer was, was het dan ook heel warm op onze kamer. Er stond een soort grote koude luchtblazer maar die maakte zoveel lawaai dat die aanleggen geen optie was. De kamer was proper maar komt niet overeen met foto's op de site.In de badkamer was alles aanwezig. S'morgens werden we heel vroeg wakker door 2 busladingen toeristen die vertrokken en op de gang heel luid aan het praten waren en deuren hard lieten dichtvallen. Toen het op de gang eindelijk stil was stonden ze dan buiten onder ons venster te wachten op hun bus en ging het er even luidruchtig aan toe. Het ontbijt was gewoontjes en er was van alles weinig of niets meer te krijgen. Er werd heel weinig aangevuld. Goed hotel als doorreishotel en om Ulm te bezoeken maar niet om er meerdere nachten te verblijven. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie locatie hotel,gedateerde kamers(toelichting)

sander , 13-8-2013

Pluspunten:

- mooie locatie hotel (aan donau);

Minpunten:

- gedateerde kamers;

- douche in bad (alleen te gebruiken voor kleine kinderen);

- verenkussen en dekbed (veel mensen allergisch voor);

- kamer naast werkende goederenlift ('s nachts meerdere keren wakker);

- veel te heet op de kamer;

Prijskwaliteitverhouding niet goed!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Doorreis- & zakenhotel

Benny, 10-9-2012

Tweede maal als doorreishotel. Overname door Tulip niet positief ervaren. Parking werd betalend. Zeer warme dag, geen airco (ventilator ter beschikking) op een te kleine kamer voor 5 personen (4p kamer waar extra bed is bijgeplaatst).

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Kamers proper. Eten (diner & ontbijt) zeer uitgebreid en verzorgd. Ontbijt met vele verse fruitsoorten, brood, beleg ...; diner was BBQ met verschillende vlees en vissoorten en groenen buffet + dessertbuffet (inclusief ijs voor de kids).

Naast hotel = bouwwerf met vele oost-europese arbeiders en gezinnen. Hotelrestaurant ook bouwwerf, daarom voorlopig resto op terras en/of in hotellobby (minder gezellig).

Volgende keer toch eens uitkijken naar een ander doorreishotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Ideaal doorreishotel

Benny, 31-8-2010

Goed als doorreishotel, echter slecht te vinden door gebrekkige borden langs de weg. Prima verzorgd, gratis parkeergarage. Zwitserse Mövenpick kwaliteit, echter deze in Egerkingen is beter.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prima hotel

Hans, 11-2-2010

Hotel is heel goed, service die wij kregen was ook uitstekend. Personeel was erg vriendelijk. Eten was ook erg goed en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Ligging mooi aan de Donau en achter het hotel kun je met een bootje naar de overkant, het centrum van de stad met leuke winkeltjes.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Zeker aan te raden !

David Rooyackers, 19-7-2009

Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding .... voor relatief weinig geld ... ideaal doorreishotel met een uitstekend ontbijtbuffet. De stad Ulm is zeker een bezoekje waard .... prachtig historisch centrum met veel winkels !

Voor de 2de keer heeft Mövenpick zijn uitstekende status als hotel bewezen !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Service is geen 4 **** waard

Jo, 1-5-2009

We hadden in de zomer van 2008 twee overnachtingen geboekt op de terugreis van Italie. Zeer warme periode maar helaas geen airco op de kamer, wel een luidruchtige ventilator. Na eerste nacht konden we 's middags niet meer op onze kamer, volgens receptie hadden we maar voor 1 nacht geboekt !!! Na lange discussie wilde men eindelijk onze voucher zoeken, maar excuses aanbieden kon NIET.

Ruime gezinskamer ( met 2 kids), prachtige ligging, ontbijtbuffet uitgebreid .....

maar ons zien ze er niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Hilda, 4-1-2008

we zijn met ons gezin in de meivakantie van 2007 geweest als tussenstop naar Italië. Het is inderdaad een zeer goed hotel, mooie kamers, heeeel goed ontbijt en naast de Donau. Het leuke stadscentrum van Ulm is zo aan te lopen. Ideaal! Jammer genoeg heeft onze touroperator dit jaar dit hotel niet meer met gezinskamers anders hadden we het zo weer geboekt!
Gereisd anders in januari 2008

pascale claus, 19-8-2007

Prachtig hotel aan de oevers van de Donau. Iedereen spreekt er wel een mondje Engels, aan de balie en in het restaurant is dat quasi perfect. Het ontbijt en avondmaal in halfpension is telkens een heel uitgebreid buffet, met voor elk wat wils. Ook voor de kids. Ruime nette kamers met een gezellige sfeer. Een aanrader, zelfs voor meerdere overnachtingen. Wij maken er zeker nog gebruik van als we in de omgeving zijn.
Gereisd familie in augustus 2007

Fam. Klomp, 25-6-2007

Fantastisch hotel. Ideaal als tussenstop bij wintersport in Oostenrijk etc. Ruime kamers, prima bedden, goed sanitair. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Avondeten super. Uitstekende wijnen. Kortom, genieten. Prachtig uitzicht over de rivier. Parkeergarage aanwezig. Beslist een aanrader.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip Neu Ulm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Neu Ulm in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Neu Ulm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Neu Ulm scoort een 7 uit 10 op basis van 10 reviews.