Hotel Garni Am Zehntstadl

Hotel Garni Am Zehntstadl
Garni Am Zehntstadl
8,5

5 reviews over Hotel Garni Am Zehntstadl in het Nederlands

Net hotel met vriendelijk personeel!

silia, 28-6-2017

Helemaal mee eens met voorgaande recensie. Wij kwamen terug van Italie, zeer fijn hotel met vriendelijk personeel. Mooie kamer en goed ontbijt. Iets verderop ligt een Griek waar je heel goed kan eten. Wij hadden onze hond bij ons, genoeg wandelmogeijkheid langs de Donau! Het was een prettig verblijf!
Gereisd met partner in juni 2017

Keurig hotel en supervriendelijk!

Familie Van Damme, 28-8-2016

Dit is een aanrader! We waren op doorreis naar Italië. Hotel Garni Am Zehntstadl is een goed bereikbaar hotel, eigen parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, keurige kamers en heerlijk ontbijt. Tip: iets terug in het dorpje zit een pizzeria met een klein terras buiten, de pizza's waren daar heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima overnachtingsplek

Rokus, 26-7-2014

Op doorreis naar Italië een familiekamer gereserveerd (4 bedden). Bij aankomst op zondag was receptie niet bezet maar lag de sleutel klaar. Prima sanitair, netjes. Ontbijt was heerlijk. Een aanrader. Gratis parkeren voor de deur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Matig hotel

Peter, 3-3-2012

Bij aankomst kregen we een kamer met twee 1 persoons bedden waarvan 1 met een keiharde bed bank. We hebben hier wat van gezegd werd meteen geregeld. Tweede kamer was beter, goed geslapen in de bedden. Badkamer was zeer verouderd, de douch cabine was zeer lastig in te komen omdat de deur er op een hele rare manier in zit. De straal van het douch water was wel erg goed. wanneer je langer dan 1.90 meter bent wordt het lastig recht op staan onder de douch.

Het ontbijt is ok.

Gereisd met partner in maart 2012

Prima overnachtingshotel

Leandra1975, 4-4-2011

Recent hier een nacht geslapen. Hotel ligt in een klein dorpje net buiten Ulm (gratis parkeren). Tegenover het hotel ligt een restaurant en aan het begin van het dorpje ligt een pizzaria (ca 1 km afstand). Hotel is recent overgenomen door een jonge enthousiaste ondernemer. Kamer zijn prima, gratis draadloos internet aanwezig. Ontbijt was redelijk uitgebreid. Al met al een prima verblijf gehad voor een redelijke prijs. Wij hebben nog even getwijfeld over een hotel in Ulm zelf (betaald parkeren), maar een volgende keer kiezen wij weer voor dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Garni Am Zehntstadl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Am Zehntstadl in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Am Zehntstadl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Am Zehntstadl scoort een 8.45 uit 10 op basis van 5 reviews.