Appartement Mättle

Mättle

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mättle bij:

2 reviews over Appartement Mättle in het Nederlands

Een echt vakantiehuis.

H.J. Voorschuur, 19-7-2008

Het huis ligt hoog gelegen en van alle gemakken voorzien. Het is een ruime woning en echt gezellig ingericht. Het enige minpuntje wat te bedenken valt is het balkon. Omdat wij de bovenste woning hadden, geschikt voor meerdere personen, is het balkon niet groot. Om het huis is een grote tuin en een boom waaronder je kunt verschuilen wanneer de zon hevig aanwezig is.
Gereisd familie in juli 2008

R Datema, 3-7-2007

Net terug van een 3 weekse vakantie in Todtmoos en wij hadden daar een app.in Haus Birke.De app.zijn ondergebracht in 5 huizen,allemaal vlakbij elkaar.Wij hadden een 2/3 persoonsapp.en die was erg ruim.De ligging is hoog in het dorp en naar het centrum van Todtmoos was een 20 min.lopen.Bedlinnen is te huur en de handdoeken waren gratis en kon je doorlopend ruilen.Elk app.had een eigen parkeerplek onder het huis.Dit hoorden we van andere gasten,was niet verteld.De toeristenbelasting is daar €1.90 pppn.maar daarvoor mag je ook in het hele gebied gratis met de bus van Freiburg tot aan Basel toe en verdere kortingen op andere uitjes.De hele omgeving is erg mooi en zeer de moeite waard.Todtmoos heeft een grote supermarkt aan de rand van het dorp.De borg die je volgens de reisgids moest betalen,daar werd niet naar gevraagd.
    Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mättle in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mättle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mättle scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.