Bed and Breakfast Haus Alpenblick ****

8,6

17 reviews over Bed and Breakfast Haus Alpenblick in het Nederlands

Heerlijke tussenstop

H. Kuipers, 19-10-2012

Ook dit jaar hebben wij weer op doorreis naar ons vakantie adres in Italie 2 nachten in

Haus-Alpenblick overnacht.

De gastvrijheid, leuke en zeer bruikbare tips om de omgeving te verkennen, het prima 2-gangen dagmenu en lekkere ontbijt (vers gebakken brood!) voelde weer aan als een beetje “thuis komen”

Ook zeker de moeite van vermelden waard: de prima matrassen en heerlijke rust!

Wij komen zeker voor een 3e keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2012

dit nooit meer, zeer slecht

g.erhardt, 16-10-2012

mooie omgeving , zeer onvriendelijke mensen.kamer zeer eenvoudig.

Dinner was genoeg voor een kind bestond uit 8 aardappel wedges ,groente uit de diepvries en een zeer klein schnitsel wij kregen een dame blansch

bestond uit 2 lepels vanille vla 2 lepels chocolade vla mini beetje slagroom

Toen het ontbijt zeer weinig beleg het brood was zo hard niet om op te eten door gegeven aan mevrouw en ander brood gevraagd ze zou het aan de bakker doorgeven , man bakt zelf brood mevrouw heeft zich niet meer laten zien we kregen geen ander brood . bij het afrekenen van het dinner aan de man hebben we het nogmaals doorgegeven maar helaas konden we vertrekken met lege maag . dus nooit meer zeer slecht en erge onvriendelijke mensen niet aan te raden

Gereisd met partner in augustus 2012

Op doorreis naar Toscane

Dennis, 28-8-2012

Voor 1 nacht zonder te boeken en heel lekker geslapen. Prima verzorgd en echt heel erg stil. Eigen badkamer op de gang en schoon.
Gereisd met partner in januari 2012

heel erg goed !!

Willem en Anneke van Leeuwen, 16-6-2012

Prima bed and breakfast, schone kamers, lekker eten (naast ontbijt kun je `s-avonds mee-eten voor 14,50 pp).Tineke en Arnoud zijn hartstikke vriendelijk en geven leuke tips voor bezienswaardigheden in de omgeving.

De ligging is geweldig, heerlijk rustige plek en je zit zo in Zwitserland of Frankrijk. Wij zijn er 5 dagen geweest en hebben er met de motor rondgetoerd. Haus Alpenblick is een ideaal verblijf voor de "wat oudere" motorrijder/ster die niet op zoek is naar een tent waar je tot `s-avonds laat kunt feesten.

Er is nog geen onderdak voor de motor, maar daar wordt aan gewerkt.

Gereisd met partner in juni 2012

Gastvrij

Familie E.Saraber, 8-6-2012

Een oase van rust en vrede, mooie kamers, erg schoon, lekkere

bedden, prima badkamers.

Het uitzicht nodigd uit tot rust, de lucht is heerlijk en gezond,en je bent

weer even EEN met de natuur. Echt geweldig.

Het is er volkoemn stil.

Gereisd met partner in mei 2012

prachtige reis

cornelis, 22-9-2011

Toen we besloten hadden om naar het zwarte woud op vakantie te vertrekken zocht onze schoondochter via internet een geschikte b&b voor ons. ze kwam uit bij haus alpenblick. We boekten 3 dagen. Normaal hadden we omstreeks 17u moeten aankomen maar uiteindelijk werd het 20u voor we er waren. Voor de sympathieke eigenaars geen probleem, ze toverden toch nog een maaltijd voor ons uit hun hoed.

Uiteindelijk zijn we 7 dagen gebleven zo goed beviel het ons. De omgeving is prachtig en de b&b uitmuntend. Lekker eten en lekkere wijn tegen een zeer schappelijke prijs. Er was maar een nadeel aan ons verblijf:ik was 2 kilo bijgekomen toen we vertrokken. Het is echt een aanrader wij gaan alvast nog eens terug. Groetjes Alice en Kees

Gereisd met partner in augustus 2011

Heel goed en schoon pension

Jeffrey en Karolina, 13-9-2011

Het is een mooie omgeving en netjes een zeer leuke nette pension, leuke kamers eten was ook lekker. Ideaal voor doorreis.
Gereisd met partner in juni 2011

Prima plek in een adembenemende omgeving

Familie Visser (DK), 4-9-2011

Wij hebben deze zomer een aantal dagen doorgebracht in Haus Alpenblick en dat is ons enorm bevallen. De kamers zijn ruim en netjes en de badkamer (op de gang) schoon en goed uitgerust. De locatie leent zich bijzonder voor wandelingen in de natuur, die direkt vanuit huis ondernomen kunnen worden. De Nederlandse beheerders zijn erg vriendelijk en gastvrij en hulpvaardig, zonder opdringerig te zijn. Het ontbijt is goed en speciaal voor mij werd brood gebakken dat ik in verband met een alergie mocht en kon eten. Een aanrader dus en als wij in de buurt zijn komen wij graag terug.
Gereisd met partner in juli 2011

Je welkom en thuis voelen in de Alpen

Jolanda en Wout, 29-8-2011

B&B Haus Alpenblick is een aanrader als adres op doorweg naar zuidelijker oorden, maar ook voor een -korte- vakantie. Prachtige wandelpaden vanaf het B&B! In Todtmoos proef je de Zuid Duitse sfeer volop. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je verblijf tot een happening te maken die je graag nog een keer mee wilt maken. Hun kookkunsten zijn perfect! Het persoonlijke contact is aanstekelijk en je wordt voorzien van allerhande tips om de omgeving te verkennen. Wij voelden ons bijzonder welkom en thuis!
Gereisd met partner in juni 2011

romantische kamers!

Roel storms, 29-8-2011

Afgelopen augustus samen met mijn vriendin geweest, wij hebben hier 3 fijne dagen

Mogen beleven, het is er heerlijk rustig en netjes. Vanuit haus alpenblick kun je

Veel kanten op, of het nu duitsland, frankrijk of zwitserland is alles zeer goed te dorn

Vriendelijke uitbaters en lekker eten kun je zeker verwachten!

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Alpenblick in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Haus Alpenblick scoort een 8.55 uit 10 op basis van 17 reviews.