Vakantiehuis Wilmershof

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Wilmershof in het Nederlands

Super vakantie !!

A.S., 10-5-2009

Vakantie op de Wilmershof is ons heel goed bevallen ! De kinderen worden overal bij betrokken. Wij verbleven in het Sägehäusle, dat ca. 200 mtr van de hoofd-boerderij verwijderd lag. 's Ochtends konden de verse broodjes opgehaald worden. Men had een weekprogramma voor diverse activiteiten. Vanuit Schwarzenbach is o.a. de Titisee heel goed bereikbaar. We gaan beslist nog een keer terug.
Gereisd familie in mei 2009

selten, 19-5-2007

Vakantiewoningen bij de boer in het zwarte woud. De woningen zijn heel compleet ingericht. Prachtige ligging centraal t.o.v. toeristische uitstapjes in de omgeveving. Hele vriendelijke ontvangst. Kinderen mogen meehelpen op de boerderij( koeien, biggen, geitjes, konijnen) Het is ons heel goed bevallen.
    Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wilmershof in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wilmershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wilmershof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.